بوشهرـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رئیس جمهور آمریکا امروز گیچ و مبهوس است که نمی داند چه کلماتی از زبانش بیرون می آید اما آقای ترامپ وحشی بشنود از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر و نیروهای مستقر در استان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده پاسخ گویی به هر تهدیدی از سوی دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۳۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت آغاز سی و هفتمین سال از دوران دفاع مقدس مراسم رژه در مرکز استان بوشهر با حضور همه نیروهای مسلح مستقر در استان و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد.

علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بااشاره به تقارن ایام سوگواری سید سالار شهیدان و آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: تقارن این دو مناسبت بزرگ به ما می آموزد که در دوران 8ساله دفاع مقدس با فرهنگ عاشورا و ایثار و شهادت دفاع کردیم و استکبار جهانی را به زانو درآوردیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: امروز در اولین روز محرم و آغاز هفته دفاع مقدس در کنار آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس رژه نیروهای مسلح با حضور همه اقشار مردم در حالی برگزار می شود که نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار بیشتر از گذشته می درخشد.

رزمجو افزود: رئیس جمهور آمریکا امروز گیچ و مبهوس است که نمی داند چه کلماتی از زبانش بیرون می آید اما آقای ترامپ وحشی بشنود از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر و نیروهای مستقر در استان تحت فرماندهی مقام معظم رهبری آماده پاسخ گویی به هر تهدیدی از سوی دشمنان اسلام است.

عضو شورای تامین استان بوشهر عنوان کرد: بخشی از نیروهای مسلح امروز در میدان رژه جمع شده اند در حالی که لشکرهایی وجود دارند که ترامپ هیچ وقت به آمار و ارقام توان نظامی جمهوری اسلامی ایران دسترسی پیدا نخواهد کرد وروز به روز به توان نیروها مسلح افزوده خواهد شد./انتهای پیام

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها