استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با رهبری پیامبرگونه امام (ره) اسلام دین مبارزه با ظلم معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم رژه ۳۱ شهریور با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ماه محرم اظهار کرد: رزمندگان با رشادت‌ها و جان گذشتگی خود در ۸ سال دفاع مقدس از تمامیت نظام دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران قاجار و پهلوی با وجود امکانات اما در جنگ‌ها در کمترین زمان در مقابل بیگانگان شکست خوردیم و بخش عظیمی از کشور را از دست داده ایم و این در حالی است که در ۸ سال دفاع مقدس با وجود اینکه کمترین امکانات را نداشته ایم اما با اتحاد و ایمان رزمندگان در مقابل بیگانگان ایستادگی کردیم و نگذاشتیم یک وجب از خاک در دست دشمنان بیافتد.

این مقام مسئول عنوان داشت: مردم در دوران انقلاب اصل عدالت را پذیرفتند و برای آن جهاد کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: اتحاد ما در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس یکی از اصلی ترین عامل‌های پیروزی ما در مقابل ظلم و استکبار جهانی بوده است.

سلیمانی افزود: در شرایط کنونی دشمنان سیره منافقین دوره صدر اسلام را در نظر گرفتند و با ایجاد داعش و تکفیری‌ها و تحت تاثیر قرار دادن وهابیون سعی به صدمه زدن به اسلام ناب محمدی را دارند اما به لطف فرزندان انقلاب این فتنه در نطفه خاموش خواهد شد.

ارسال نظرات