خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه با اتحاد می توانیم دشمن را شکست دهیم و این جهاد کبیر است گفت: دشمن به وسیله نفوذی می تواند در مملکت ما نفوذ کند.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۶۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح بیرجند اظهار داشت: خداوند در دین امر به معروف و نهی از منکر و جهاد را واجب کرده است.

وی با بیان اینکه  امر به معروف و نهی از منکر یعنی محیط زیست که برای بقا و حیات است عنوان داشت:  اشیاء باستانی در محیطی نگه داری می شود که شرایط نگه داری داشته باشد اما انسان وقتی می تواند در حیات عرفانی و دینی  رشد کند که محیط مساعد باشد.

عبادی خاطرنشان کرد: گاهی افراد برای حفاظت از محیط زیست شعارهایی می دهند اما  چرا نمی فهمند محیطی که انسان در آن پرورش می یابد باید سالم باشد.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد:  دشمن از پشت مرز ها و یک عده هم صدای آنان در صدد آلودگی محیط هستند که جامعه را از مواضع اسلامی و انسانی براندازند.

وی با بیان اینکه اساس امر به معروف و نهی از منکر بر اساس انسان دوستی است افزود: چون طبق آیین اسلام همه با هم برادریم و باید محیط مان را سالم نگه داریم و اگر همه نیکی ها را در یک کفه و حفظ محیط زیست سالم برای انسان را در کفه دیگر بگذارند مانند آب دهان در برابر آب اقیانوس است.

عبادی با اشاره به اینکه خداوند جهاد را بر ما واجب کرده که با عقل و استدلال در برابر زور گویان بایستیم یادآور شد: حرف های رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل را شنیدیم که باطن همه مستکبران چنین است.

وی با بیان اینکه شما نیروهای مسلح، ملت حزب الله، جوانان و بسیجیان مصداق اولیای خاص خدا هستید اظهارداشت:  چنانچه در برابر دشمن کوتاه بیایید عاقبتی بدتر از ملت فلسطین دارید .

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به ملت ایران ادامه داد: شما در دفاع مقدس حماسه ها آفریدید و امروز در منطقه ابرقدرت پر ادعا را به شکست وادار کردید که سخنرانی ترامپ نشان داد عقده ای شده است .

وی اضافه کرد: جهادی بالاتر از جنگ نظامی  است.  مبادا دشمن را در بیرون شکست دهید اما هواهای نفسانی و منافع مادی شما را از درون محکوم به شکست کند. این جهاد اکبر است .

عبادی بیان داشت: بر خود مسلط باشید و مصالح کشور را بر منافع گروه، حزب و فامیل مقدم ندانید. این جهاد اکبر است.

وی اظهارداشت: جهاد بی دردسر هم داریم که بدون خونریزی به پیروزی برسیم. اینکه حواسمان جمع باشد، دشمن، مواضع و خواسته دشمن را بشناسیم و به هیچ وجه از دشمن اطاعت نکنیم.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: دشمن به وسیله نفوذی هایش می تواند در مملکت ما نفوذ کند. فکر، فرهنگ، اندیشه و اقتصادش را به ما تحمیل کند. اینجا جای پای دشمن باز می شود.

وی متذکر شد: به هیچ وجه برای دشمن جای پا باز نکنید. باید از خطر درون بترسید که زمینه را برای طمع بیگانه باز می کند.

عبادی با بیان اینکه تمام سیاست گذاری ها باید در یک راستا صورت گیرد گفت: همه با یک موضع بر اساس قانون کشور ، مواضع رهبری و پیشوای جامعه گام بردارند. 

وی یادآور شد: امام فرمودند: "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد." و نیز فرمودند "اگر همه با هم باشیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند."

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: اینطور نباشد که هرکس طبق سلیقه خودش و براساس نظر حزب خود سخن گوید. این ایجاد اختلاف می کند.

وی اظهارداشت: اگر همه با هم باشیم جهاد کبیر است که در این صورت  دشمن میخکوب شده و جلو نمیتواند بیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها