خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

عصبانیت رئیس جمهور آمریکا به‌خاطر شکست‌های این کشور است/ دشمن به دنبال تضعیف انقلاب است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: اگر رئیس جمهور آمریکا با عصبانیت علیه ملت ایران در سازمان ملل صحبت می‌کند به خاطر شکست‌هایی است که آمریکا داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

عصبانیت رئیس جمهور آمریکا به‌خاطر شکست‌های این کشور است/ دشمن به دنبال تضعیف انقلاب استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی صبح امروز در آیین رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت  و تبریک به مناسبت تقارن هفته دفاع مقدس و دهه اول محرم، اظهار داشت: امروز روز معنویت و اقتدار نیروهای مسلح در استان همدان و رژه نیروهای مسلح است.

وی گفت: زمانی که جهان تحت سیطره دو ابرقدرت شرق و غرب قرار داشت انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت و استکبار جهانی نتوانست این قدرت اسلامی را برتابد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه افزود: دشمنان از همان روزهای اول توطئه چیدند و تهدیدها و تحریم ها را شروع کردند تا بتوانند این قدرت را مهار کنند.

وی ابراز داشت: دشمن به ناچار از طریق گزینه نظامی وارد شد و در ۳۱ شهریور ۵۹ توسط یکی از مهره‌های دست نشانده خود تهاجم خود را شروع کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: دشمن براین بود که این تجاوز بهترین فرصت برای براندازی نظام خواهد بود اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مقابل این تعرض ایستادگی کردند.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران رکن اصلی دین و اسلام و رکن دوم رهبری انقلاب و وجود حضرت امام (ره) بود و رکن سوم مردم بودند که وقتی این سه رکن در کنار هم قرار می‌گرفتند یک ظرفیت را تشکیل می دادند که امام راحل با حفظ آنها، ارتش و کرامت این سازمان را شکل دادند.

سردار مجیدی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی توانستیم دشمن را با اقتدار بیرون برانیم، گفت: امروز دشمن به دنبال راهکارهایی است که انقلاب را تضعیف کند و وقتی این صلابت نیروهای مسلح را می‌بیند دست به توطئه‌چینی می‌زند.

وی تصریح کرد: اگر رئیس جمهور امریکا در سازمان ملل با عصبانیت صحبت می کند به خاطر شکست‌های این کشور است و طرح‌هایی که میلیاردها دلار خرج آن کردند اما با شکست مواجه شدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: امروز به دشمن می‌گوییم «از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر».

وی با بیان اینکه آمریکا حکومت دینی را برنمی‌تابد و هر روز به دنبال توطئه جدیدی است، خاطرنشان کرد: این وحدت بین نیروهای مسلح و مردم و هدایت‌های رهبری باعث شد مسیر را طی کنیم و به صراط مستقیم برسیم و توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار