نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت : رئیس‌جمهور آمریکا طبل توخالی است و فقط زوزه می‌کند او در برابر یک تهدید کره شمالی عقب‌نشینی کرد و باید بداند سیلی ملت و نیروهای مسلح ایران به‌مراتب شدیدتر از تهدید کره شمالی است.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در رژه نیروهای مسلح که مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت : امسال هفته دفاع مقدس مقارن با ماه محرم شده که این تقارن فرصت گران‌بهایی است تا ما پیوند بین عاشورا و دفاع مقدس را تبیین کنیم.

وی افزود: تبیین بین قیام عاشورا و دفاع مقدس در سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس برای ما معنا و مفهوم بلندی دارد، آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده درس‌هایی بوده که مردم ما از قیام عاشورا گرفتند و مردم شاگردان مکتب امام حسین(ع) بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: رزمندگان با الگو گرفتن از قیام عاشورا در هشت سال دفاع مقدس استقامت کردند و سرانجام سربلند و پیروز از این میدان آزمایش بزرگ بیرون آمدند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین درس عاشورا مسئله قیام برای خدا است، ترجیح دادن عزت بر ذلت، مبارزه با ظلم و تجاوز، استقامت درراه خدا، نترسیدن از دشمن، فدا کردن همه هستی درراه خدا، افتخار دانستن و کشته شدن درراه خدا، تنها نگذاشتن و پیروی ولایت و رهبری در همه حال از جمله درس‌های مهم عاشورا بوده است.

میرعمادی تصریح کرد: دفاع مقدس الهام گرفته از این درس‌های عاشورا بوده است، رزمندگان برای خدا عزت را بر ذلت ترجیح دادند و هیچ‌گاه از دشمن نترسیدند بلکه با استقامت درراه خدا، شهادت را افتخاری برای خودشان دانستند.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه قیام عاشورا مبارزه با ظلم و تجاوز، حفظ اسلام ناب و احیا ارزش‌های دینی بوده است، آنچه ما از دفاع مقدس به دست آوردیم ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و حفظ اسلام ناب وزنده کردن ارزش‌های دینی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: دفاع مقدس تجلی ارزش‌های اسلامی همچون ایمان، عشق به خدا، ایثار، فداکاری، وفاداری به ولایت، صلابت، شهامت، شجاعت، تنها نگذاشتن ولایت و رهبری بوده و رزمندگان ما اعم از ارتشیان، سپاهیان، بسیجیان و نیروهای دیگر در میدان عمل نشان دادند که از کشته شدن در راه خدا ترس ندارند.

وی اظهار داشت: امروز ملت ما باافتخار از دفاع مقدس یاد می‌کند و باعزت و اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی می‌کند، جای بسی تأسف است که رئیس‌جمهور ابله و نادان آمریکا در برابر ملت ایران سخنان بی‌شرمانه از زبانش جاری می‌شود.

میرعمادی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌داند که ملت ایران، ملتی عاشورایی است و نمی‌داند هرگاه فریاد لبیک یا حسین ملت ایران بلند شود کاخ سفید به ارزه درمی‌آید، این سخنان سخیف، جاهلانه رئیس‌جمهور آمریکا در شان خودشان است و حتی در شأن سازمان ملل نیست چراکه اکثر روسای شرکت‌کننده در سازمان ملل از این سخنان جاهلانه و بی‌ادبانه ابراز نفرت کردند.

وی عنوان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا باید بداند ملت ایران با تبعیت از رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و شعار هیهات من الذله در برابر هرگونه تجاوز و تعدی ایستادگی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا باید بداند نیروهای مسلح ما با استفاده از تجربه هشت سال دفاع مقدس با تمام توان هرگونه تحرکی علیه ملت ایران را در نطفه خفه می‌کند.

وی تصریح کرد: رژه امروز در سی و هفتمین سالگرد دفاع مقدس جلوه‌ای از آمادگی نیروهای مسلح است، رئیس‌جمهور آمریکا برای جبران شکست‌های پی‌درپی او در منطقه سخنانی را بر زبان جاری کرد و همانند سگی هار پاس کرد و زوزه کشید درحالی‌که او غافل است از اقتدار، قدرت و ایستادگی ملت ایران، این تازه به دوران رسیده خیال می‌کند هر از چند گاهی بخواهد در برابر ملتی عرض‌ اندام کند کسی به او توجه می‌کند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا طبل توخالی است و فقط زوزه می‌کند او در برابر یک تهدید کره شمالی عقب‌نشینی کرد و باید بداند سیلی ملت و نیروهای مسلح ایران به‌مراتب شدیدتر از تهدید کره شمالی است.

وی گفت: خوب است رئیس‌جمهور آمریکا به هشت سال دفاع مقدس برگردد و مرور کند ملت ایران با دست‌خالی هشت سال در برابر همه دنیا، شرق و غرب ایستادگی کرد و از 37 کشور دنیا اسیر گرفت، آیا این تاریخ برای رئیس‌جمهور آمریکا درس عبرت نیست؟ این گوی و این میدان بیاید بار دیگر ببیند که ضربه‌ای که از نیروهای مسلح و مردم ایران خواهد خورد را امتحان کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان اظهار داشت: آنچه را که بر ما لازم است باید بر ارزش‌ها و عوامل پیروزی پافشاری کنیم، عوامل پیروزی ما توکل بر خدا، تبعیت از ولایت و رهبری، وحدت و انسجام همگانی، بصیرت و دشمن‌شناسی است، امیدواریم در این ایام ماه محرم و ایام دفاع مقدس درس‌های عاشورا و دفاع مقدس را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات