فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

راه شهدا امتداد شهدای عاشوراست

فرمانده سپاه عاشورا در سومین یادواره شهدای روستای نانسا و 131 شهید حوزه خاتم الانبیاء(ص) عجب شیر با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت انقلاب و آبروی نظام هستند گفت: راه شهدا همان راه و امتداد شهدای عاشوراست.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۷۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: امروز به برکت شهدا با عزت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده ایم و کمترین وظیفه ما در قبال خون شهدا، مادران، همسران و فرزندان شهدازنده نگه داشتن نام و یاد شهداست و این امر کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه شهدا با پیروی از حسین زمان و ولایت فقیه حضرت امام خمینی(ره) جان و سر دادند تا ما بی سر نمانیم و باید همچون زینب کبری(س) که پیام نهضت عاشورا را به گوش جهانیان رساند راه و رسم شهدا را ادامه داده و این ارزش ها و آرمان ها را به نسل جوان انتقال دهیم.

کریمیان با تاکید به اینکه یزیدیان زمان در طول چهل سال گذشته ضربه های متعددی در ابعاد مختلف از نظام خورده اند در هر برهه ای از زمان به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی هستند و ملت ایران باید در مقابل فتنه های پیش روهوشیار باشند.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به توطئه ها و فتنه های بی شمار دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچون قومیت ها، گروهک ها، ترورها و تحمیل جنگ که به دنبال تجزیه و برچیدن نظام نوپای جمهوری اسلامی بودند  گفت: به برکت  الطاف خداوند و ولایت فقیه و حضور نیروهای مردمی و مسلح در صحنه  تمام نقشه های دشمنان نقش برآب شد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی یک جنگ تحمیلی، فرسایشی و نیابتی را با همراهی رژیم بعثی عراق بر ما تحمیل کردند و در این جنگ نظام اسلامی با دنیای کفر و بیش از 44 کشور مزدور درگیر مقابله و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و ما از 16کشور اسیر گرفته بودیم که خود گواه این قضیه است.

کریمیان افزود: دشمنان همیشه در محاسبات خود اشتباه کرده و فکر می کردند با افکار سازش کارانه بنی صدر ملعون که مانع وحدت بین نیروهای مردمی، سپاه و ارتش بود می توانستند به اهداف خود برسند که پس از عزل این خائن و تشکیل قرارگاه مرکزی ارتش و سپاه شاهد پیروزی های گشترده رزمندگان اسلام بودیم.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) که ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و با اتکا به خداوند و با حداقل امکانات و با نیروی ایمان در مقابل دشمنان روی پای خود ایستادیم و جنگ را سرافرازانه به پایان برسانیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار