سردار استاد حسینی در یادواره شهدای منا و اولین شهید دفاع مقدس کشور در گلزار مطهر شهدا شاهرود اظهار کرد: در شرایطی که پرچم دار ولایت برای حفظ فرهنگ عاشورایی فرمان آتش به اختیار می دهد، عده ای بی بصیرت از سران فتنه دفاع می کنند و با پرویی اسم آن را به زبان می آورند.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی استاد حسینی در یادواره شهدای فاجعه منا و عملیات محرم و اولین شهید دفاع مقدس کشور که در گلزار مطهر شهدا شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد در سخنانی ضمن بیان اینکه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدا برای اعلام انقلابی گری برخواسته از نهضت عاشورا است، اظهار کرد: برخی می‌گویند شعار‌های دوران انقلاب را باید رهاکنیم که در پاسخ باید گفت: امروز راه همان کربلا، انقلاب اسلامی و امام شهدا است.
وی با بیان اینکه امتداد راه سید الشهدا (ع) نبرد با داعش و گروه‌های تکفیری در سوریه، عراق و لبنان است، افزود: وظیفه ما در قبال کسانی که در راه حفظ امنیت و آرامش شرایط کنونی از جان خود گذشتند، دفاع همه جانبه در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی از نظام اسلامی است چرا که دشمن با تمام توان خود به جنگ با ارزش‌های ما آمده است.
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین ضمن بیان اینکه با دشمن دین نباید سازش کرد، ابراز داشت: مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است، در شرایطی که برای انقلاب و اسلام رزمندگان بسیاری جان خود را فدا کردند عده‌ای با دشمنان نظام و انقلاب بر سر یک میز برای مذاکره می‌نشینند.
استاد حسینی با یادآوری اینکه دشمنی که آمده بود تا طی یک هفته تهران را فتح کند را در همان روز‌های اول زمین گیر کردیم، تصریح کرد: با داشتن بزرگترین قدرت موشکی جز پنج کشور اول دنیا در زمینه نظامی هستیم و بنابراین انقلاب اسلامی مشعل دار جهان اسلام است.
وی با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند ستون خیمه انقلاب را برهم بزنند، افزود: در شرایطی که پرچم دار ولایت برای حفظ فرهنگ عاشورایی فرمان آتش به اختیار می‌دهد، وظیفه ما پذیرفتن اطاعت از رهبر معظم انقلاب است، امروز عده‌ای بی بصیرت از سران فتنه دفاع می‌کنند و با پرویی اسم آن را به زبان می‌آورنددر صورتی که خط قرمز ما دوری از فتنه و پذیرفتن ولایت است.
استاد حسینی با تاکید بر اینکه باید از مظلومان دفاع کنیم و بر علیه ظلم بتازیم و با دشمنی که در راس آن آمریکا و اسرائیل هستند سر سازش نداریم، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار به جای آنکه آمریکا و اسرائیل را به عنوان دشمن بشریت به دنیا معرفی کند با صرف هزینه در تلوزیون‌ها واقعیت را به گونه‌ای دیگر انعکاس می‌دهند و این بی بصیرتی است که تصور کنیم آن‌ها درست می‌گویند.
معاون اجرایی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دفاع از مظلومان، مستضعفان در بحرین و عراق و میانمار وظیفه تک تک افراد است، بیان کرد: ما انقلابی هستیم و نباید حرف زدن ما به گونه‌ای باشد که مسلمان‌هایی که به عشق امام حسین (ع) اشک می‌ریزند تصور کنند که دیگر حامی ندارند لذا باید از انقلابیان دفاع کنیم.
وی بابیان اینکه شهدا دشمن شناسی را به ما یاد دادند، افزود: سرمنشا جنگ‌های میانمار، عراق، سوریه و لبنان، رژیم اسرائیل است که با خلق داعش تلاش کردند تا این کشور را در جزیره امن قرار دهند لذا ما انقلابی‌هایی هستیم که جز به پیروی از امام حسین (ع) و ولایت فقیه تن به سازش نخواهیم داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها