خبرهای داغ:
همزمان با نخستین روز هفته دفاع مقدس؛

رژه نیروهای مسلح در استان سمنان برگزار شد+ عکس

رژه یگان نیروهای مسلح استان سمنان روز جمعه همزمان با نخستین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بلوار امیر کبیر شهرستان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، استاندار سمنان در این آیین با تاکید بر حفظ ارزشها و دستاوردهای دفاع مقدس گفت : 46 کشور دنیا همزمان در هشت سال دفاع مقدس با عراق همکاری می کردند و صدام در برنامه بلند مدت 50 ساله قصد تغییر رژیم در ایران را داشت اما نتوانست نقشه های خود را اجرایی کند.
محمدرضا خباز اظهارداشت : دشمنان بیش از 35 سال است که با تهدیدهای نظامی و تحریم های غیر انسانی در پی تخریب و تغییر رژیم ایران اسلامی هستنند اما ملت و جوانان ایران اسلامی همچنان در مقابل دشمنان و برای حفظ کیان جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده اند.
وی بر ضرورت انتقال همه جانبه ارزشهای دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان تاکید کرد.
استاندار سمنان در بخش دیگری با اشاره سخنان رییس جمهوری امریکا در مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد : ایران به یاوه گوبی های ترامپ رئیس جمهوری امریکا پاسخ خواهد داد.
خباز یادآور شد : حرف های سخیف ترامپ که درشان خودش بود، ملت ایران را رنجاند و دشمنان باید بدانند ایران در مقابل حمله نظامی دشمن، فرزند عاشوراست.
وی با اشاره به این که ایران روزی توان ساخت اسلحه کلاشینکف را ندشت اما در مقابل زورگویی دشمنان مقابله کرد، اظهارداشت : امروز ایران اسلامی توان قدرت موشکی با برد 2 هزار کیلومتر داد.
استاندار سمنان همچنین به مداحی مداحان در ماه محرم اشاره و تصریح کرد : برخی مداحان با انحرافات به جای پرداختن به عزت امام حسین (ع) به ذلت وی می پردازند که باید قدرت و عزت این امام همام سرلوحه سخنرانی و مداحی آنان قرا گیرد.
در این آیین، یگان های نیروهای مسلح استان سمنان، مقابل جایگاه رژه رفتند و اقتدار و آمادگی خود را در دفاع از جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.
استان سمنان سه هزار شهید، بیش از هفت هزار و 500 جانباز و بیش از 240 آزاده، تقدیم جمهوری اسلامی کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار