مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

عزت و امنیت کشور مادر سایه تبعیت از ولی فقیه به دست آمد

شکریان با بیان اینکه ملت ایران قدر ولی‌فقیه را می‌دانند، گفت: عزت، عظمت و امنیت کشور ما با قدرت ولی‌فقیه به دست آمد و ملت ما هم قدردان ولی‌فقیه هستند.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۰۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گردهمایی علما و روحانیون شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی که در شیر‌گاه برگزار شد با اشاره به اینکه خداوند در آیات قرآنی قول داد که نور نبوت، امامت و ولایت خاموش نشود، گفت: «اسلام بدون اهل‌بیت» از جریان سقیفه آغاز شد و برای اجرای آن، ظلم‌های زیادی را مرتکب شدند.

وی با بیان اینکه واقعه کربلا، استمرار تصمیم سقیفه در اجرای «اسلام منهای اهل‌بیت» بود، افزود: بنی‌امیه تلاش کرد تا از امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) پیامبر چیزی باقی نماند و سال‌ها در سال‌روز عاشورا، جشن برگزار می‌شد تا زمان و یاد امام حسین(ع) از  خاطره‌ها زدوده شود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان مازندران به برنامه‌ریزی حکومت‌های بنی‌امیه و بنی‌عباس برای اثر‌گذاری بر مردم برای همراهی با آنان در مخالفت با اهل‌بیت پیامبر گرامی اسلام(ص)، خاطر‌نشان کرد: قضا‌خواندن نمازی که در آن نا‌سزا‌گویی به حضرت علی(ع) بیان نمی‌شد و فرهنگ‌سازی بهشتی‌شدن قاتلان امام حسین با استفاده از قدرت و پول توسط بنی‌امیه پایه‌ریزی شد.

این مسؤول به تلاش 700 ساله بنی امیه و بنی عباس برای زدودن نام امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: اخذ مالیات، قطع دست، تخریب مزار برای جلوگیری از زیارت مزار امام حسین(ع) توسط حکومت‌های ستمگر انجام شد ولی امروز در سراسر جهان شاهد برافراشته‌شدن پرچم عزاداری امام حسین(ع) هستیم.

شکریان با بیان اینکه ملت ایران قدر ولی‌فقیه را می‌دانند، گفت: عزت، عظمت و امنیت کشور ما با قدرت ولی‌فقیه به دست آمد و ملت ما هم قدردان ولی‌فقیه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها