امام جمعه میانه:

ستون فقرات دشمن در جنگ 8 ساله با ایران شکست

امام جمعه میانه در آیین رژه نیروهای مسلح با بیان اینکه عزت ما و ذلت دشمن نتیجه دفاع مقدس بود، گفت: ما در این جنگ 8 ساله، با توکل بر خدا توانستیم ستون فقرات دشمن را بشکنیم.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمّدی با تشریح اوضاع داخلی و نظامی اوایل انقلاب، افزود: جنگ در شرایطی بر ما تحمیل شد که انقلاب نوپا هنوز با گروهک ها و منافقین داخلی درگیر بوده و رشته نیروهای نظامی ما از هم گسسته بود و آمادگی و انسجام خاصی نداشت.       وی ادامه داد: به لطف الهی و به مدد نیروهای مردمی توانستیم خیلی زود بر اوضاع نامناسب داخلی فایق آمده و با توکل بر خدا در جنگی نابرابر با اجرای عملیات های بسیار موفق، ستوان فقرات دشمن را بشکنیم و تار و پود همه اهداف و آرمان های او را از هم بپاشیم.

   حجت الاسلام محمّدی اظهار کرد: به برکت دفاع مقدس پوزه دشمنان داخلی و خارجی به خاک مالیده شد و صدور انقلاب اسلامی به جهان، عزت آفرینی برای مسلمانان، و کسب انسجام ملی از مهمترین نتایج دفاع مقدس بود.

   وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و در برابر جدایی طلبان و دشمنان داخلی و خارجی، ایستادگی کرده و هرگز ذره ای از انقلاب خود عقب نشینی نخواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار