نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رژه نیروهای مسلح:

جواب ترامپ؛ نمایش اقتدار نیروهای مسلح/ اتحاد مردم رژیم بعث را شکست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ساعتی پیش در آیین رژه نیروهای مسلح در تبریز، نشان دادن اقتدار نیروهای مسلح را پاسخی به یاوه گویی و سخنان سخیف ترامپ عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری های رزمندگان، نیروهای مسلح و وحدت مردم ایران است چراکه پیروزی و مقاومت دوران دفاع مقدس با همدلی همه مردم ایران به دست آمد.
وی با تاکید بر حفظ وحدت بین همه نیروهای مسلح و مردم، یدآور شد: دشمنان بدانند مردم همان مردم دوران جنگ هستند و با همه توان پشتیبان جمهوری اسلامی هستند.
حجت الاسلام آل هاشم تصریح کرد: دشمنان بدانند در برابر اراده نیروهای مسلح، رهبری آیت الله خامنه ای که راهش خط امام است توان تجاوز به خاک ایران و مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند.
وی تاکید کرد: نیروهای مسلح باید ضمن حفظ وحدت، روز به روز بر وحدت خود افزوده و با اطاعت از فرماندهی کل قوا به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنند.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه همه مسئولان باید از فرهنگ دفاع مقدس برای حل مشکلات کشور درس بگیرند، خاطر نشان کرد: در این راستا آموزش و پرورش و دانشگاه باید در رساندن پیام دفاع مقدس به جوانان به وظیفه خطیر خود عمل کنند.
وی با تحسین فداکاری پدران، مادران، فرزندان و همسران شهدا اظهار کرد: باید سی و یکم شهریور هر سال را گرامی بداریم چراکه یادآور زمانی است که صدام جنگ را به امید پیروزی در یک هفته آغاز کرد  ولی با مقاومت رزمندگان و مردم شکست خورد.
امام جمعه تبریز افزود: دشمنان می پنداشتند با تصرف خاک ایران کشور را می توانند تجزیه کنند ولی در برابر وحدت مردم و نیروهای مسلح نتوانستند به خواسته خود برسند.

رژه نیروهای مسلح تبریز نیز همزمان با سراسر کشور در گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار