خبرهای داغ:
مدیر پارک علم و فناوری استان قم مطرح کرد

تبدیل شدن 17 ایده به محصول در سال جدید

رئیس پارک علم و فناوری استان قم گفت: شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری در سال گذشته 25 میلیارد تومان فروش داخلی و 600 هزار دلار صادرات داشته است که در سال گذشته 12 ایده و در سال جاری 17 ایده به محصول تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید حسین اخوان علوی اظهار کرد: 86 شرکت زیر نظر مجموعه پارک علم و فناوری است که 28 شرکت عضو واحد امور تاسیسات پارک، 29 شرکت زیر مجموعه علوم انسانی و 29 شرکت مربوط به مرکز رشد فنی مهندسی است.

وی تاکید کرد: در سال گذشته برای تامین هزینه شرکت‌های زیرمجموعه پارک علم و فناوری نزدیک به هفت میلیارد تومان بودجه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق کارآفرینی امید، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق صحا دریافت شده است و در بخش تسیهلات نیز مبلغ 284 میلیون تومان از منابع پارک به شرکت‌ها پرداخت شده است.

رئیس پارک علم و فناوری استان قم خاطرنشان کرد: اگر یک شرکت صاحب ایده بتواند ایده‌های خوب و پخته ارائه دهد در صورتی که نتواند آن را به مرحله اجرا برساند می‌تواند بازار فروش مناسبی برای فروش ایده ایجاد کند.

وی عنوان کرد: شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری در سال گذشته 25 میلیارد تومان فروش داخلی و 600 هزار دلار صادرات داشته است که در سال گذشته 12 ایده و در سال جاری 17 گذشته به محصول تبدیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار