استاد حوزه و دانشگاه در ازنا گفت : برای فرزندانمان قرآن را ارج‌تر از دیگر کار‌ها قرار دهیم آموزش قرآن و پرورش قرآنی مهم است تا در برابر تمام آسیب‌های کنونی مصون بماند.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۸۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در این مراسم با توزیع سربند یا حسین و یا علی اصغر و لباس سبز نذری برای نوزادان و مرثیه سرایی و نوحه خوانی و نذرنامه خوانی شروع شد.

مادران عزادار با در دست داشتن نوزادان و کودکان خود حال و هوای عجیب و حزن انگیز همراه با اشک و آه را به وجود آورده بودند.

در این همایش بزرگ آیت الله واعظ موسوی یکی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن تسلیت ایام محرم اظهار داشت: فرزندان خود را در این مراسمات بیاورید و مشق حسینی و بیمه علی اصغر کنید برای فرزندانتان اسم زیبا همچون علی اکبر و علی اصغر و ابوالفضل علمدار تعیین کنید تا همچنان آن‌ها بوی غیرت و مردانگی پیدا کنند


وی افزود: تربیت خانواده را میتوان در سفره عاشورا برداشت و اسم نیکو به منزله شخصیت و هویت فرد است پس بجای اینکه شما به فکر احتیاجات مادی باشید به فکر احتیاجات معنوی فرزندانتان هم باید که در آینده آن‌ها آینه تمام قد شما خواهند بود و اگر تربیت درست باشد به نیکی از شما یاد کنند و اگر نادرست به بدی یاد خواهند کرد ونفرین و دشمنام آن‌ها توشه شماست.


استاد حوزه و دانشگاه در ازنا تصریح کرد: وظیفه اصلی والدین تربیت و اسم نیکو گذاشتن است که اگر با این مراسمات عجین شود بیمه خواهد شد.


وی تصریح کرد: برای فرزندانمان قرآن را ارج‌تر از دیگر کار‌ها قراردهیم، آموزش قرآن و پرورش قرآنی مهم است تا در برابر تمام آسیب‌های کنونی مصون بماند.
 
 
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات