فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع ) البرز گفت: ادبیات گانگستری رئیس‌جمهوری آمریکا نشان‌دهنده سبک مغزی این فرد است و به فرموده رهبری این فرد مایه شرمندگی است و باید بدانیم که نقش آمریکایی‌ها در جنایت علیه مردم ایران همواره وجود داشته است.
کد خبر: ۸۹۲۱۹۸۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سیدیوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز کرج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدا و مدافع حرم با بیان اینکه تقارن هفته دفاع مقدس، ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر را گرامی می‌داریم اظهار داشت: هر کشوری ممکن است که مورد تجاوز قرار بگیرد و دشمنان منطقه‌‌ای مانند انگلیس، روسیه و عثمانی به ایران تهاجم‌های زیادی در طول تاریخ انجام دادند.

دفاع مقدس بزرگترین نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر است /ادبیات گانگستری رئیس‌جمهور آمریکا نشان‌دهنده سبک مغزی این فرد است

وی با بیان اینکه ایران در هر مقطعی که مورد تجاوز واقع شد، بخشی از خاک خود را از دست داده افزود: انقلاب اسلامی زمانی پیروز شد که تمام توانایی کشور بر اثر محاصره‌های دشمن کاهش پیدا کرده و این دشمنی درجه اول آمریکاست که خطر برای انقلاب اسلامی بود.

مولایی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس، تمام قسمت‌هایی از خاک ایران که در اشغال بود بازپس گرفته شد، افزود: قدرت کامل جمهوری اسلامی، ایمان و توکل به خدا و توسل به امام حسین(ع) و شهادت‌طلبی بود و این بزرگترین مولفه‌های انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای جوانان دستاوردهای دفاع مقدس تشریح شود، عنوان کرد: جوانان و رزمندگان این مرز و بوم در عملیات والفجر 8 به گونه‌ای موفق عمل کردند که آکادمی‌های نظامی جهانی از این عملیات متعجب می‌شود و در این عملیات اول با اقلیم، رودخانه و موانع نظامی جنگیده شد و این بزرگترین عملکرد رزمندگان اسلام است.

فرمانده سپاه امام‌حسن مجتبی(ع) البرز بیان کرد: کارهایی که رزمندگان اسلام در عملیات‌های دفاع مقدس انجام دادند شبیه به معجزه بود و در فصول گرما و سرما در مناطق عملیاتی غرب و جنوب این جوانان استقامت کردند.

این رزمنده 8 ساله دفاع مقدس با اشاره به خطبه 27 نهج البلاغه، افزود: رزمندگان اسلام هیچ وقت به امام‌خمینی (ره) نگفتند که اقلیم هوایی گرم یا سرد است بلکه با ولایت‌پذیری این کارهای بزرگ را انجام دادند.

وی با انتقاد شدید از سخنان سخیف ترامپ اضافه کرد: ادبیات گانگستری رئیس جمهوری آمریکا نشان‌دهنده سبک مغزی این فرد است و به فرموده رهبری این فرد مایه شرمندگی است و باید بدانیم که نقش آمریکایی‌ها در جنایت علیه مردم ایران همواره وجود داشته است.

مولایی با اشاره به سفر برژینسکی قبل از جنگ تحمیلی به اردن و مذاکره با مسئولین رژیم بعث گفت: ذهنیت آمریکایی این گونه است که در کتاب قدرت اصول اخلاق برژینسکی این بود که از ابتدای انقلاب اسلامی فکر حمله آمریکا به ایران بر روی میز بود و 60 میلیارد دلار کمک آمریکا و عربستان و کویت در طول جنگ به رژیم بعث عراق در طول جنگ بود.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در طول جنگ به صدام، موشک، سلاح سنگین و سبک و اطلاعات نظامی در اختیار گذاشت و نتیجه آن جنایت‌های رژیم پلید بعث علیه مردم ایران بود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با تاکید بر اینکه دشمن توان حمله به ایران را ندارد تصریح کرد: دفاع مقدس بزرگترین نمایشگاه امر به معروف ونهی از منکر است و نشان می‌دهد که امر به دفاع از نوامیس ایران است و در بخشی از سیستم‌های دولتی و خصوصی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر انحراف ایجاد شده است.

این مسئول با اشاره به ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور بیان کرد: فعالیت این ستاد در کشور و استان چشمگیر نیست و امیدواریم امت حزب الله حضور فعال‌تری پیدا کنند.

مولایی یکی از وظایف ستاد امر به معروف و نهی از منکر را مطالبه‌گری دولتی و مردمی دانست و افزود: برخی از منکرات ترویج پیدا کرده و مردم می‌توانند در مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر حضور پیدا کنند و در همین راستا در قالب طلایهداران ولایت می‌توانند فعالیت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها