خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه ترامپ با سخنرانی خود در سازمان ملل خودزنی کرد و نسبت ناروا به جمهوری اسلامی ایران داد، گفت: سخنان سخیف و بی پایه رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۳۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

ترامپ با سخنرانی خود در سازمان ملل خودزنی کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان با بیان اینکه ترامپ با سخنرانی خود در سازمان ملل خودزنی کرد و نسبت ناروا به جمهوری اسلامی ایران داد، افزود: سخنان سخیف و بی پایه رئیس جمهوری آمریکا در سازمان ملل حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

وی اضافه کرد: خبرگزاری های خود آمریکا در مورد جنایت های کشورشان در عراق و سوریه بارها و بارها مطلب نوشتند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه اکنون آمریکا می خواهد سرطان دیگری در کردستان عراق ایجاد کند، افزود: کردستان عراق نمی داند که اکنون در پناه جمهوری اسلامی امنیت دارد و اگر جدا شود همانند لقمه کوچکی به بدبختی گرفتار می شود.

وی با بیان اینکه اردوغان می خواهد امپراطوری عثمانی ایجاد کند، گفت: همه این بدبختی ها در کشورهای مختلف ناشی از نداشتن رهبری صالح است.

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌های محرم باید آگاهی بخش، سازنده و بصیرت افزا باشد، گفت: این برنامه ها باید حق و باطل را روشن کند.

وی ادامه داد: تجمع بزرگ مردم زنجان در روز عاشورا که به صورت یکپارچه برگزار می شود بین المللی شده و باید همدان هم با اجرای چنین برنامه ای عظمت مکتب عاشورا را به رخ جهانیان بکشاند.

امام جعه همدان افزود: مراسم عزاداری مردم همدان در روز عاشورا امسال در خیابان بوعلی به صورت یکپارچه برگزار می شود تا نماد قدرتی از عاشورا ساخته شود.

وی خواستار برپایی عزاداری های خالص، بی ریا و به دور از هر گونه خرافات توسط مردم در ایام محرم شد و گفت: اکنون ایران زیر ذره بین دشمنان است و کوچکترین حرکت نادرستی به ویژه در عزاداری ها مورد سوء استفاده آنها قرار می گیرد.

محمدی برگزاری آیین شیرخوارگان در سراسر ایران و جهان را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: کشور انگلستان از برگزاری این آیین در کشورش خودداری کرد و این در حالی است که سفارت انگلیس در عراق در ایام محرم چند هزار قمه بین عزاداران توزیع می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات