خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: ما به فرمان خدا در مقابل دشمنان مسلح می‌شویم در حالی که خیلی‌های دیگر برای ظلم، گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی مسلح می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۴۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین با اشاره به همزمانی ماه محرم و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از مکتب اباعبدالله‌الحسین(ع) و از قیام عاشورا می‌آموزیم که نیروهای مسلح خود را با تمام توان در خدمت اجرای حق قرار دهیم.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) فرمود مگر نمی‌بینید به حق عمل نمی‌شود و باطل جولان می‌دهد، کسی جلوی آن را نمی‌گیرد و در این راستا خود حضرت برای جلوگیری از باطل و حمایت از حق قیام کردند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) فرمود من تصمیم گرفته‌ام که امر به معروف و نهی از منکر کنم و وقتی امر به معروف و نهی از منکر خود را به اجرا درآورد معلوم شد که منظور ایشان رسوایی یزید و بر باد دادن دودمان ظلم، جنایت و بی دینی بود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از امام حسین(ع) می‌آموزیم که امروز امر به معروف و نهی از منکر از نگاه ایشان حمایت از مظلومان و مبارزه با ستمگران است و بزرگ‌ترین و پلیدترین منکر عالم، رژیم منحوس صهیونیستی است که باید از میان برداشته شود.

وی افزود: هر چه تحریم‌ها و تهدیدها شدیدتر و بیشتر شوند، ما از امام حسین(ع) یاد گرفته‌ایم که با صلابت و استحکام بیشتری خودمان را در مقابل دشمن مجهز کنیم، بر ایستادگی‌مان استحکام ببخشیم و برای سرکوب دشمن راهی جز آنچه که از امام حسین(ع) آموخته‌ایم نداریم.

عابدینی یادآور شد: اباعبدالله الحسین(ع) فرمود یزیدیان مرا بر سر دو راهی پذیرش شرایط خودشان قرار داده‌اند اما ایشان هرگز ذلت را نپذیرفتند و به ما آموختند که این قیام و نهضت ایشان اختصاصی به سال 61 هجری ندارد و متعلق به همه دوران‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: اباعبدالله الحسین‌(ع) خودشان یزید را معرفی کردند و تأکید کردند که یزید شارب‌الخمر است و هر کس که با من هم‌سنخ، هم‌جنس و همراه است با کسی مثل یزید بیعت نخواهد کرد.

وی اذعان کرد: ما به فرمان خدا در مقابل دشمنان مسلح می‌شویم در حالی که خیلی‌های دیگر برای ظلم، گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی مسلح می‌شوند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: ما برای اجرای عدالت و امنیتی که خداوند برای جهانیان می‌خواهد بر قدرت نظامی خود می‌افزاییم. فرمان تقویت قدرت نظامی را خداوند صادر کرد و فرمود باید تا می‌توانید قوی‌تر باشید و در مقابل دشمنان خدا و دشمنان خودتان نیرومند شوید.

عابدینی اظهار کرد: ما به فرمان خدا حامی همه مسلمانان جهان هستیم زیرا رسول گرامی اسلام(ص) فرمود اگر مسلمانی صدای کمک خواهی مسلمان دیگر و یا حتی غیر مسلمان ستم‌دیده ای را بشنود و به کمک او نشتابد، مسلمان محسوب نمی‌شود.

وی در این خصوص افزود: باید برای مردم مظلوم و آواره میانمار، سوریه، فلسطین، عراق، یمن و هر کسی که هر کجا گرفتار است احساس وظیفه کنیم زیرا این سفارش و تأکید قرآن است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها