خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان البرز گفت: ما باید از دفاع مقدس درس ولایت پذیری بگیریم ماباید از این شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای صدر اسلام درس ولایت پذیری بگیریم .
کد خبر: ۸۹۲۲۰۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ حیدری فرمانده سپاه امام رضا در رژه 31 شهریور که در شهر الوند برگزار شد گفت : بسیجیان شیر دل و دریا دل در تمام عرصه های انقلاب اسلامی حضور فعال دارد .
سرهنگ حیدری ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالحسین گفت : محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است .
وی افزود : سلام به محرم سلام بر سید و سالار شهیدان ابا عبدالحسین سلام بر سرهای به خون آغشته شده و سر های بر نیزه رفته .
اگر عزت اقتدار و امنیت و صلابت در کشور جمهوری اسلامی داریم همه را مدعیون خون شهدا صدر اسلام شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم .
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت : ما باید از دفاع مقدس درس ولایت پذیری بگیریم ماباید از این شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای صدر اسلام درس ولایت پذیری بگیریم .
وی ابراز داشت : رزمندگان اسلام که در دفاع مقدس با گوش فرادادن به فرامین حضرت امام ره و با حفظ کردن جزایر مجنون درس ولایت پذیری را به ما دادند و به خاطر فرمان رهبری در حالی که مسدوم شده بودند در جزیره ماندن و از جزیره مجنون دفاع کردند تا فرمایش رهبری زمین نماند . ما باید در عمل ولایت پذیریمان را اثبات کنیم فرمایشات ولایت را گفتمان سازی کنیم .
امروز دشمنان با تهاجمات فرهنگی باورهایمان دینی ما را نشانه رفتند ما همه احاد مردم و بسیجیان و مسوولین و ااین تهاجمات فرهنگی که اصل ریشه ما را هدف گرفته اند بتوانیم بازدارندگی داشته باشد. امروز ما باید آمادگی لازم را در تمام عرصه ها داشته باشیم در عرصه های فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و نظامی خوشبختانه با تجربیاتی که از جنگ در عرصه نظامی داریم بهترین تجهیزات نظامی را با کمک جوانان انقلابی درست کنیم
وی در پایان از مسوولین شهری و مردم شهر الوند و بسیجیان دلاور تقدیر و تشکر کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها