نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: سخنان ترامپ ناشی از دور بودن از عقل و منطق است، سخنانی که از شدت درد و ناراحتی به خاطر شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های آمریکا در منطقه بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه هفته اظهار داشت: محرم و عاشورا یک ظرفت ویژه بوده که خداوند در اختیار انسان‌ها قرار داده، بیان داشت: محرم نمادی از معرفت و دانایی نسبت به دین و اعتقادات دینی و همچنین نمادی از عشق و محبت، شور و شعف و شعور حسینی است.

وی افزود: عاشورا سرچشمه بیداری، ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است، و محرم و عاشورا فرصتی برای برپایی عزای امام حسین (ع) و ایجاد ایمان، بصیرت و آگاهی در جامعه است.

وی عنوان کرد: مجالس عزای امام حسین (ع) بایستی مجالس بصیرت، آگاهی، معرفت و محبت بوده و از این ظرفیت برای بالا بردن معرفت و بصیرت استفاده نماییم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت:عزاداری‌ها بایستی با آگاهی و شور همراه با شعور حسینی همراه بوده و ضرورت دارد در این مجالس روح مقاومت در برابر دشمن و روح محبت در برابر دوستان افزایش یابد.

میرعمادی خاطر نشان کرد: اول محرم مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس ایست و هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تجلیل از ایثار، فداکاری و گذشت ایثارگران و شهدای والا مقام بوده که با فداکاری‌های خود این افتخار و سربلندی را برای ما به ارمغان آورده‌اند.

وی افزود: اگر امروز دشمن از گزینه‌های خود حرف زده و بلوف سیاسی نظامی می‌زند برای این است که ایران در موقعیت قرار گرفته و دانسته که نیرو‌های نظامی ایران قوی و مقتدر هستند.


نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: سخنان سخیف، جاهلانه و وقیحانه رئیس‌جمهور نابخرد آمریکا علیه ملت ایران در سازمان ملل، سخنانی که تنها درشان خود رئیس‌جمهور آمریکا و ناشی از ضعف و زبونی و ذلت است.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: سخنان ترامپ ناشی از دور بودن از عقل و منطق است، سخنانی که از شدت درد و ناراحتی به خاطر شکست‌های پی‌درپی سیاست‌های آمریکا در منطقه بوده است.

میر عمادی عنوان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند ملت ایران تا آخر بر سر مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خود ایستادگی خواهد کرد.

وی افزود: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل چنان بی‌مغز و بی‌محتوا بوده که شرکت‌کنندگان در اجلاس جز نخست‌وزیر ابله رژیم صهیونیستی، از آن اظهار نفرت کردند.
ارسال نظرات