فرمانده سپاه هشترود:

فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود

فرمانده سپاه هشترود در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: باید تلاش کرد فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه و به وصایای شهدا عمل شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۷۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمدتقی پور با بیان اینکه فرهنگ شهادت و اتحاد رمز پیروزی اتقلاب اسلامی است، افزود: امروز شیعه و سنی باهم متحد هستند و دشمن می خواهد این اتحاد را به نفاق و تفرقه تبدیل کند.

وی ادامه داد: این هفته یادآور ایثار، از خودگذشتگی ها و افتخارات ملت ایران است و تمام مردم در این عزت سهیم هستند.

تقی پور با اشاره به اهمیت تبیین و حفظ این هفته و رویداد دفاع مقدس اظهار داشت: امت اسلامی ما توانست در امتحانی عملی در پیشگاه خداوند و در برابر جهانیان در صحنه بین‌المللی نمره قبولی بگیرد و باید گفت یادآوری ایام دفاع مقدس و گرامی‌داشت این حادثه بزرگ تاریخی بسیار با اهمیت است.

فرمانده سپاه هشترود با بیان اینکه عده ای در کشور قصد دارند چهره آمریکا را خوب نشان دهند، افزود: با وجود تمام نامهربانی ها و بدعهدی های این کشور مزدور اما برخی بر این باورند که تنها راه سعادت کشور ارتباط با آمریکا است.

تقی پور با بیان اینکه اکنون نیز تجاوز آمریکا به ایران از طریق مختلف از جمله فضای مجازی، ماهواره، تحریم ها، بلوکه کردن اموال، حمایت از گروه های تروریستی و جنبش سبز ادامه دارد، هشدار داد: همه مردم و مسئولان کشور باید با واقع بینی و دوراندیشی دشمن خودرا بشناسیم و گول لبخند آنها را نخوریم ضمن اینکه این امر نیازمند بصیرت و رصد وقایع است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی شده که البته تلاقی امسال آن با ماه محرم باعث شده برنامه های رنگ و بوی محرم نیز به خود بگیرند.

ارسال نظرات