جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: تمامی تلاش دشمنان برای فراموش شدن ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است
کد خبر: ۸۹۲۲۰۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازسیستانو بلوچستان: سردارامان الله گشتاسبی در مراسم رژه ۳۱ شهریور که در زابل برگزار شد، گفت: امیدواریم خدای متعال انچه را برای اعتلای و حفظ این نظام الهی مورد نیاز است فراهم کند تا همیشه سرافراز و سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه حماسه سازی‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس باید حفظ و زنده نگه داشته شود، ادامه داد: رژه نیرو‌های مسلح در سراسر کشور به یاد کسانی است است که مظلومانه در میدان‌های نبرد حاضر شدند و از حثیت نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند.

سردار گشتاسبی خاطرنشان کرد: جنگ در شرایطی به ما تحمیل شد که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود وانقلاب هنوز انچه را که به عنوان یک کشور مستحکم وقوی مورد نیاز بود در اختیار نداشت.

وی ادامه داد: بدانید اگر چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد به جهت خون‌هایی است که ما در چهل سال پیش برای این انقلاب هدیه کردیم.

سردار گشتاسبی اظهار کرد: در چهل سال قبل اگر کسی میخواست انقلابی انجام بدهد باید با اجازه غرب انجام می‌داد، ولی امام با توکل بر خدای متعال انقلاب اسلامی را در این خطه بزرگ به پیروزی رساند.

وی تاکید کرد: دشمنان تاب تحمل این انقلاب را نداشتند چرا که انقلاب اسلامی تمامی نقشه‌های ان‌ها را دراین منطقه در هم پیچید بود.

سردار گشتاسبی ادامه داد: جنگ هشت ساله را تحمیل کردند وبه بهانه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تلاش کردند بنابراین بالاترین و بزرگترین توطئه دشمن استکبار جهانی تحمیل هشت سال جنگ بر این ملت بود.

وی همچنین گفت: سی سال از زمان دفاع مقدس می‌گذرد، اما این انقلاب همچنان در این دنیا پایدار و استوار و محکم مانده مگر غیر از این است که جمهموری اسلامی به عنوان ام اقرا جهان اسلام و دنیا در جهان می‌درخشد.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس براساس معیار‌های الهی تعریف وپایه گذاری و به پیروزی رسیده است بنابراین دفاع مقدس برگ زرین انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: اگر امروز در دنیا سربلندیم و حرفی برای گفتن داریم به جهت اراده این ملت انقلابی و رهبر الهی و مردم بزرگوار آن که جان و مال خود را برای انقلاب اسلامی در طبق اخلاص گذاشتند می‌باشد.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان و بدخواهان این انقلاب به دنبال این هستند که ارزش‌های الهی و الگو بودن جمهوری روبه فراموشی سپرده شود.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح در دنیا برای همه ملل عالم و اسلام قوت قلب شده که در واقع جبهه مقاومت که راس ان جمهوری اسلامی است برای دنیا الگو شده است که در این راستا تمامی درخشش‌ها در طول تاریخ انقلاب پر برکت به ثمر نشسته است.
ارسال نظرات