خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت: امروز پیشرفت های ایران اسلامی در تمامی زمینه ها از جمله نظامی با بهره گیری از بهترین و مجهزترین تجهیزات سبب حیرت و شگفتنی جهانیان شده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۸۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج گلستان، حجت الاسلام جعفر رعايتي ارشد نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان گلستان صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در آزادشهر با گراميداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل هجمه رژیم تا بن دندان مسلح بعثی عراق، ایران اسلامی را از گزند حوادث و توطئه های دشمنان حفظ و بیمه کرد.
 وی تاکید کرد: حفظ و ادامه راه شهدا یکی از مهمترین وظایف همه آحاد جامعه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان با اشاره به پيشرفتهاي ملت ايران در زمينه هاي مختلف بويژه پيشرفتهاي نظامي گفت: امروز پیشرفت های ایران اسلامی در تمامی زمینه ها از جمله نظامی با بهره گیری از بهترین و مجهزترین تجهیزات سبب حیرت و شگفتنی جهانیان شده است.
سرهنگ محمود عليخاني فرمانده سپاه آزادشهر هم در اين مراسم ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: نيروهاي مسلح ایران اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب در همه دوران ها آماده جانفشانی است و شهادت را افتخار می داند.
وی با اشاره به تحولات جهان اسلام گفت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام با بهره گیری از ترفندهای مختلف به دنبال اختلاف افکنی میان مسلمانان هستند باید کشورهای اسلامی و ملت های مسلمان اتحاد و انسجام را سرلوحه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها