رئیس سازمان بسیج رسانه کرمان عنوان کرد
یزدی به سوژه ۲۵ ساله ها در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد رزمندگان زیر ۳۰ سال سن داشتند و اینها همه فرهنگ است و برای ماندگار ماندن این فرهنگ باید کار کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سید ابراهیم یزدی رئیس سازمان بسیج رسانه کرمان در جلسه هم اندیشی اظهار داشت: واقعه عاشورا تنها واقعه ای است که تا ابدالدهر در جایگاه خود پایبند و ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه همیشه انحرافاتی از طرف دشمنان ایجاد می شود، گفت:  تندروی هایی در دین در موضوع عاشورا و بحث ظهور آقا همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است که ما آن را در فرهنگ شیعی شاهد هستیم و سرچشمه آن به محل و مکانی بر می گردد که در آنجا استکبار جهانی وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمان افزود: امسال هفته دفاع مقدس تقارن با ماه محرم پیدا کرده و صحنه های بی بدیلی در تاریخ واقعه عاشورا مشاهده  کرده که شبیه آن را در دفاع مقدس تکرار شد.

یزدی عنوان کرد: بیشتر شهدای دفاع مقدس دانش آموز بودند و این از فرهنگ عاشورایی نشأت می گیرد.

وی بیان داشت: دفاع مقدس محتوای عظیمی است که در مملکت ما اتفاق افتاده و  با هیچ چیز قابل مقایسه نیست .

یزدی به سوژه ۲۵ ساله ها در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد رزمندگان زیر ۳۰ سال سن داشتند و اینها همه فرهنگ است و برای ماندگار ماندن این فرهنگ باید کار کرد.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم با این ایده وارد شویم و برای ۲۵ ساله ها برنامه داشته باشیم باید از این موضوعات درس و پند بگیریم.

یزدی اذعان داشت: ما باید کاری کنیم تا از عرصه خبری بالاتر رویم و باید نگاه مطالبه گری بدور از هر گونه بحث های سیاسی و جناحی  داشته و آن را نیز در مردم زنده کنیم.

وی افزود: اگر ما چنین نکنیم و به آن نپردازیم دیگران با نگاه خود به آن می پردازند و سودش را می برند.

رئیس سازمان  بسیج رسانه کرمان با بیان اینکه هر کدام از مطبوعات و رسانه ها باید یک ستون از صفحات خود را به ترویج فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس اختصاص دهند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر می طلبد که نسبت به موضوعاتی که در جامعه رخ می دهد کار جمعی صورت گیرد از جمله میثاق رسانه ها با شهدای عاشورا و شهدای دفاع مقدس.

انتهای پیام/

ارسال نظرات