خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه، با اشاره به اقدامات آمریکا در منطقه، آمریکا را در تمام ظلم‌های عالم علیه مردم بیگناه دخیل دانست.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۸۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، با اشاره به صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا، این صحبت ها را بسیار سخیف برشمرد و تاکید کرد: این شخص دیوانه در مجمع سازمان ملل که باید منشا صلح باشد حرف و سخنانی پر از خشم بیان کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، سخنان ترامپ را ناشی از سبک مغزی و عصبانیت وی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

خطیب جمعه کرمانشاه، گروهک‌های تکفیری چون داعش را دست نشانده و ساخته دست استکبار و آمریکا عنوان و بر شناخت ذات خبیث و ناپاک آمریکای جهانخوار تاکید کرد.

 

لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در بین مسئولان

 

وی با اشاره به ماه محرم و آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، بر ترویج امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در بین مسئولین تاکید کرد.

 

آیت الله علما، امر به معروف و نهی از منکر را فریضه ای عظیم و واجب در جامعه اسلامی دانست و گفت: رعایت امر به معروف و نهی از منکر باعث ایجاد امنیت و آرامش در جامعه خواهد شد.

 

وی اشاره ای نیز به آغاز هفته دفاع مقدس داشت و بر انتقال تجارب و خاطرات ۸ سال دفاع مقدس به جوانان نسل فعلی و آتی تاکید کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه، اشاره ای نیز به آغاز سال تحصیلی جدید داشت و گفت: ما در مقابل فرزندان این سرزمین مسئول هستیم و باید آنان را به درستی تربیت کرد.

 

نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت اسلام زیر بار هیچ ظلم و زوری نرفته است

 

وی اشاره ای نیز به دیگر مناسبت های هفته از جمله سالروز تهاجم آمریکا به افغانستان داشت و خاطرنشان کرد: هرجا که ظلمی اتفاق افتاده است دست آمریکای خبیث در کار است.

 

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه انتظامی، نیروی انتظامی را برقرار کننده امنیت در کشور دانست که همواره در مقابل توطئه های دشمنان ایستادگی کرده و در کشور نیز نسبت به برقراری نظم و امنیت اقدام کرده است.

 

وی نیروی انتظامی را مایع افتخار کشور در جهان برشمرد و افزود: نیروهای خدوم انتظامی در راستای اهداف و وظایف خود و نظام تلاش شبانه روزی داشته اند.

 

ضرورت حرکت در مسیر انقلاب و انقلابی ماندن

 

خطیب جمعه کرمانشاه نظام جمهوری اسلامی ایران را یک نظام مردمی دانست که به برکت اسلام زیر بار هیچ زور و ظلم نرفته است.

 

وی اشاره ای نیز به دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) داشت و تاکید کرد: اعضای این مجلس باید براساس فرمایشات رهبری مسیر انقلاب را طی کنند.

 

آیت الله علما بر انقلابی بودن و انقلابی ماندن تاکید و خاطرنشان کرد: همه ما در مقابل انقلاب مسئولین و اگر انقلابی حرکت نکنیم انقلابمان از دست خواهد رفت.

ارسال نظرات