مام جمعه موقت بیرانشهر گفت: این ریس جمهور چهره واقعی را نشان داد که امیدواریم مسئولین جوابی محکم به یاوه گویی‌های وسخنان مضحک این مرد ابله بدهند.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۹۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
حجت الاسلام یعقوب نقی بیرانوند خطیب موقت نماز جمعه این هفته بیرانشهر با تبریک هفته دفاع مقدس مقاومت و همبستگی به پشتوانه خداوند را باعث پیروزی مردم دانست واظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس جوان‌ها و همه اقشار جامعه به ندای بنیانگذار انقلاب لبیک گفتند و از جنگ تحمیلی سربلند بیرون آمدیم.

وی به پیام‌های دفاع مقدس که برای مردم ومسولین دارد اشاره کرد گفت:پیام به مسئولین این است که دفاع مقدس را فراموش نکنند چرا که همیشه با اتحاد و همدلی جمهوری اسلامی ابرقدرت ها‌ی دنیا را به زانو در آورده است.

نقی بیرانوند بابیان اینکه مردم نیز نباید پیام دفاع مقدس را فراموش کنند افزود: اگر پشت سر رهبری حرکت کنیم هیچ آسیبی به مملکت نخواهد رسید و هر موقع مسئولین به توصیه‌های رهبر انقلاب را گوش نکردند ضربه آن هم متوجه خودشان و هم مردم شده است.


امام جمعه موقت بیرانشهر به سخنان اخیر ترامپ ریس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت:این ریس جمهور چهره واقعی را نشان داد که امیدواریم مسئولین جوابی محکم به یاوه گویی‌های وسخنان مضحک این مرد ابله بدهند.


وی با اشاره به سخنان حضرت امام مبنی بر اینکه به پشتوانه اسلام، مقاومت و اراده‌ای که مردم ایران دارند آمریکا هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند گفت:ما در هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم اسلام کردیم تا مردم آرامش وامنیت داشته باشند که انتظار می‌رود مسولین با سیاست‌های صحیح آرامش مردم را حفظ و به همه مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.
ارسال نظرات