خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

نهضت عاشورا براساس امر به معروف و نهی از منکر اجتماعی بود

آیت الله حیدری گفت: وزیر نیرو گفته به غیر امصارف آشامیدنی آبی از خوزستان منتقل نمی‌شود که این موضوع دروغ است چرا که 4 برابر حد مصوب منتقل شده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۰۹۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

نماز جمعه امروز مرکز خوزستان با امامت آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد که مهم‌ترین محورهای سخنان او به شرح زیر می‌آید:

***نهضت عاشورا براساس فطرت، امر به معروف و نهی از منکر بود. امر به معروف و نهی از منکر در روزعاشورا فردی نبود بلکه اجتماعی بود چون جریانات انحرافی و برخلاف مسیر اسلام مورد توجه مردم نبود.

*** سخن در زمینه آموزش و پرورش زیاد است ولی باید بدانیم که بحث آموزش و پرورش یک وظیفه همگانی است و همه دستگاه‌ها و مردم در این زمینه مسئول هستند چرا که فراگیری دارد. اولیا باید در کنار معلمان باید به فکر تعلیم و تربیت دانش اموزان باشند.

*** سوم مهرماه سالگرد حمله آمریکا به افغانستان به بهانه مبارزه با تروریسم است. آمریکا تروریسم را با همکاری عربستان در منطقه گسترش داد و برای محاصره ایران 17 سال است که این کشور استعمارگر در افغانستان مستقر است. حمله به عراق و حضور مستمر در کشورهای حاشیه خلیج فارس مستقر هستند اما هیچ غلطی نکردند و نمی‌توانند بکنند چون ایران اسلامی سرزمین شیران است.

*** پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان و عملیات ثامن الائمه است؛ پس از سقوط خرمشهر آبادان محاصره شد و یک سال این محاصره طول کشید. حصر این شهر با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) و متعاقب آن وحدت نیروهای مسلح ایران شکسته شد.

*** هفته گذشته سومین اجلاسیه خبرگان پنجم بود. همه کارها براساس برنامه پیش رفت و بالاخره با فرمایشات تاریخی امام امت روز گذشته به پایان رسید. بنده و دو نفر از نمایندگان استان در این اجلاس سخنرانی‌هایی داشتیم و مشکلات خوزستان مانند پرداخت نشدن خسارت‌های سیل سال گذشته، انتقال ظالمانه آب و برخی از موضوعات ملی و بین المللی مطرح شدند.

***دبیرخانه شورای نگهبان درباره بحث انتقال آب به نهاد ریاست جمهوری نامه نوشته بود و برای همین وزیر نیرو جواب داده بود که از آبهای خوزستان جز برای شرب آبی منتقل نمی‌شود و ما هم گفتیم که این موضع دروغ است و 4 برابر آب مورد نیاز منتقل شده است و برای همین از قوه قضائییه، بازرسی کل کشور و شخص رئیس قوه قضائیه خواستیم که این موضوع را پیگیری کنند.

*** از رئیس جمهور ایران بابت پاسخگویی به یاوه‌گویی‌های ترامپ تشکر می‌کنیم.

*** سردار سلیمانی خبر داده است که تا دوماه دیگر داعش به صورت کامل نابود می‌شود و مات هم از این اظهارات فرمانده سپاه قدس ممنون هستیم.

*** مسلمانان در میانمار مورد ستم قرار گرفتند و همه باید به انها کمک کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها