در مراسم کاروان مسجد و نماز شهرستان دلگان بیان شد؛

ایثارگری رزمندگان در دوران دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا بوده است/ هدف قیام امام حسین (ع)، احیاء امر به معروف و نهی از منکر بوده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان گفت: ایثارگری و رشادت های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ عاشورا و محرم بوده است
کد خبر: ۸۹۲۲۱۰۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، پنجاه و نهمین برنامه فرهنگی و مذهبی کاروان مسجد و نماز در مسجد امام حسین (ع) محله حسین آباد شهرستان دلگان برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان در این مراسم با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس و محرم، گفت: ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب و عظیم عاشورا است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس، ایران اسلامی شاهد بسیاری از فضائل ارزشمند جوانان برومند این کشور در صحنه دفاع از آرمان‌های نظام بود، تصریح کرد: شجاعت، شهامت، خلوص و دین باوری از ویژگی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان دلگان در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته امربه معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: یکی از ویژگی برجسته حضرت امام حسین (ع) در میان ائمه اطهار (ع) اطهار احیای فرضه مهم و واجب امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن شیبک بیان کرد: فلسفه و هدف اصلی قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، احیاء امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

گفتنی است برنامه کاروان مسجد و نماز به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دلگان برگزار شده است.

گفتنی است برنامه فرهنگی و مذهبی کاروان مسجد و نماز از اوایل سال گذشته با هدف احیا فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر و برپایی نماز در محلات و روستا‌های شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان برپا می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار