نمایشگاه عکس و پوستر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و نهضت عاشورا در سراوان برگزار شد
کد خبر: ۸۹۲۲۱۲۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، در اولین روز از آغاز هفته دفاع مقدس و به بهانه گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و جان فشانی‌های دلاورمردان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و پوستر به همت معاونت فرهنگی ناحیه سپاه شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان برپا شد.
در این نمایشگاه شماری از تصاویر رزمندگان هست سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد تا قشر جوان جامعه با دلاورمردی‌های رزمندگان که در آن دوران در جبهه حق علیه باطل در نبرد بودند، آشنا شوند.
همچنین با توجه به آغاز ماه محرم، تعدادی از پوستر‌های به کار رفته در این نمایشگاه در خصوص نهضت عاشورا نیز بود.
پودینه مسئول فرهنگی سپاه شهرستان سراوان در حاشیه این نمایشگاه در گفت و گو با شستون با بیان اینکه تصاویر و پوستر‌های به کار رفته در این نمایشگاه به موضوع دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دارد، هدف از برگزاری نمایشگاه را تروسج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس برشمرد.
وی با بیان اینکه امیدوار است توانسته باشند نسل جوان را با روحیات و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام آشنا کرده باشند، گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که همواره باید برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تلاش کرد.

لازم به ذکر است ایستگاه مشاوره دینی نیز از دیگر برنامه‌های سپاه شهرستان سراوان با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان بود.
ارسال نظرات