فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:امروز سپاه و نیروی انتظامی مرزهای کشور را صیانت می‌کنند و برای آرامش و امنیت ما از جان خود مایه می‌گذارند و اگر این گونه نبود در شیراز و اصفهان و سایر شهرهای ما انفجارهای یمن و بغداد را شاهد بودیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
سردار محمدجعفر اسدی معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که در محل بلوار عدل شهر یاسوج برگزار شد اظهار کرد: عزت و دین و تمامیت ارضی خود را مدیون امام راحل هستیم و مقام معظم رهبری هم کشتی انقلاب را به سوی نجات رهنمون می‌فرمایند.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این هفته به جامعه ایثارگری افزود: آن‌ها هشت سال در برابر همه استکبار مقاومت کردند و امروز به عنوان شروع یک مقاومت است که ۸ سال این مقاومت در برابر دلار‌های عربستان و کویت و پشتیبانی آمریکا و سایر استکبار صورت گرفت لذا باید این هفته را جشن بزرگ گرفت.

وی با بیان تقارن این هفته با محرم گفت: مردم از محرم درس گرفتند و امروز هر چه داریم از این محرم و صفر است آن جا که از شش ماهه تا حبیب ابن مظاهر وارد کارزار شدند و در دفاع مقدس هم همین گونه بود و در دفاع مقدس طفل شش ماهه هم به شهادت رسید.

اسدی با بیان این که خانواده‌های شهدا دلبندان خود را فرستادند و به شهادت رسیدند و دست برنداشتند چرا که جنگ حق و باطل بود و این راه تا ظهور امام زمان ادامه دارد.

وی با بیان این که دفاع ما برای حفظ نظام بود افزود: امروز این نظام امروز آن قدر مستحکم شده که آن طرف مدیترانه از کیان اسلام دفاع می‌کنیم.

اسدی با بیان این که امروز کسی قادر نیست نگاه چپ به ما کند گفت: مردم سایه جنگ را از سر کشور برداشتند که کسی نتواند ادعا کند و اگر کسی فکر می‌کند خودشان سایه جنگ را برداشتند اشتباه می‌کنند.

وی گفت: امروز سپاه و نیروی انتظامی مرز‌های کشور را صیانت می‌کنند و برای آرامش و امنیت ما از جان خود مایه می‌گذارند و اگر این گونه نبود در شیراز و اصفهان و سایر شهر‌های ما انفجار‌های یمن و بغداد را شاهد بودیم.
ارسال نظرات