امام جمعه نهاوند گفت: یاوه گویی های ترامپ که مورد اعتراض مردم آمریکا نیز قرار گرفته است باید توسط ملت ایران پاسخ داده شود و ملت ایران اجازه نمی‌دهند که این یاوه گویی ها حرمت نظام و انقلاب را خدشه دار کند .
کد خبر: ۸۹۲۲۱۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

ملت ایران اجازه نمی‌دهد یاوه‌گویی‌های ترامپ حرمت نظام و انقلاب را خدشه‌دار کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند در جمع حلقات صالحین و بسیجیان و نمازگزاران اظهار داشت: دشمنان ما یک علت بزرگ برای عصبانیت خود دارند و آن این بود که می‌خواستند یک خاورمیانه بزرگ تشکیل دهند و کشورهای اسلامی را سرکوب کنند و خودشان قدرت منطقه باشند .

وی افزود: آمریکا و اسرائیل گروه‌های مختلفی چون داعش را روی کار آوردند تا در مقابل این کشورهای اسلامی بایستند اما ایران با اقتدار جلوی همه آنها را گرفته است .

امام جمعه نهاوند در خصوص سخنان ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل و پاسخ ریاست جمهوری کشورمان به یاوه گویی‌های او گفت: یاوه گویی های ترامپ که مورد اعتراض مردم آمریکا نیز قرار گرفته است باید توسط ملت ایران پاسخ داده شود و ملت ایران اجازه نمی‌دهند که این یاوه گویی ها حرمت نظام و انقلاب را خدشه دار کند .

وی در خصوص فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیمی است که باید تمام ابعاد آن برای نسل جوان و نوجوان تعریف شده تا آنان بدانند که در طول هشت سال دفاع مقدس چه برسر این نظام و انقلاب آمد .

وی در ادامه گفت:  دشمنان در طول جنگ ها و فتنه های بعد از انقلاب قصد داشتند و دارند که ملت ایران را از دین اسلام جدا کنند و چون در آن سال‌ها نتوانستند، اکنون با تهاجم فرهنگی و ماهواره و امثال آن قصد دارند به این مهم دست پیدا کنند اما ملت ایران بیدار هستند و از این تهاجمات به دور خواهند بود و ماه محرم فرصت بسیار مناسبی برای مبارزه با این جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است .
وی در پایان به مسائل سیاسی روز پرداخت و از نمازگزاران دعوت کرد که در راهپیمایی بعد از نماز جمعه علیه سخنان ترامپ شرکت کنند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات