خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت: تاریخ ما برگرفته از تاریخ عاشوراست وآمریکاییها این را بدانندکه فرهنگ عاشورایی ما همه آنها را سرنگون خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۲۲۱۷۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سرهنگ اسماعیلی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در مراسم ویژه 31شهریور ماه در جمع نیروهای نظامی وانتظامی وبسیجیان شهرستان قاین اظهارداشت:با آغاز جنگ تحمیلی که در 31شهریور1359اتفاق افتاد کشورهای زیادی با صدام برعلیه ایران وارد جنگ شدند وباتوجه به این که انقلاب اسلامی ایران تازه به پیروزی رسیده بود ودر حال تدارک ایرانی آباد بود این جنگ سرگرفت .

وی افزود:بسیاری از متخصصین جنگ دورهم جمع شده بودند وبر علیه ایران برنامه ریزی می کردندومیخواستند یک هفته ای کشور ایران را به تصرف خودردرآوردند اما نیروهای انقلابی وپشتکار مردم ومهم ترازهمه  عنایت خداوند متعال اجازه نداد تا این هدف دشمن که حتی برخی نیروهای داخلی هم آن را حمایت می کردند به نتیجه برسد وبا 8سال دفاع از این سرزمین دفاع کردند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)گفت:مستشاران جنگی ونظریه پردازان جنگ با برنامه ریزی خود می گفتند که ایران در برابرصدام تسلیم خواهد شد چرا که صدام مهم ترین تجهیزات جنگی آن زمان را در اختیار داشت ونیروهای ما حتی کم ترین امکانات جنگ را نداشتند اما درایت ورهنمودهای رهبر کبیر انقلاب وهمچنین فرماندهان جنگ ونیروهای مردمی باعث شد که پیروزهای جنگ نصیب ملت ایران شود.

سرهنگ اسماعیلی  درادامه بابیان این که  دشمن  وکسانی که بانی جنگ شده بودند دربرنامه ریزی های خود 2هدف را بیان می کردند که یا ایران تسلیم شود ویا این که با ایران وارد جنگ می شویم ویک هفته ای کشور ایران را به تصرف درخواهیم آورد وحتی درآن زمان کسی که فرماندهی کل قوارا برعهده داشت این دیدگاه غلط دشمن که ایران باید تسلیم شود را قبول داشت.

وی تصریح کرد؛دشمنان ما که به دنبال نابودی حکومت اسلامی بودند ونهایت ظلم وجنایتها راهم برعلیه ایران انجام داده بودند در دروان جنگ تحمیلی با خلاقیت جدید شیوه جنگ ایرانیان مواجه شدند که حتی در مخیّره آنان  وحتی شرق وغرب هم نمی گنجید که رزمندگان دفاع مقدس چگونه با تقدیم هزاران شهید ودر عملیات های مختلف با کمترین امکانات به پیروزی رسیدند.

سرهنگ اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان این که در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت شد که کشور ما با دست خالی وبا تکیه بر عنایت الهی و با وجود همه مشکلات اقتصادی ونامی که داشت توانست پیروز میدان شود گفت: این پیروزی نه تنها برای ملت ایران بود بلکه آن را به سراسر دنیا وبه لبنان وفلسطین وسوریه وعراق منتقل کرده است واگر انتقال تجربیات رزمندگان ایران نبود قطعا پیروزی 33روزه حزب الله هم اتفاق نمی افتاد.

وی افزود: تاریخ شاهد وگواه این موضوع است که عاقبت متجاوزان همچون صدام که چندین بدل داشت خواهد شدوهمان طور که فرمانده سپاه قدس اعلام کرد به زودی ریشه داعش را هم در آینده ای نزدیک ازبین خواهند برد.

اسماعیلی گفت: تاریخ ما برگرفته از تاریخ عاشوراست وآمریکاییها این را بدانندکه فرهنگ عاشورایی ما همه آنها را سرنگون خواهد کرد.

وی با اشاره به سخنان ترامپ که در سازمان ملل برعلیه ایران بیان داشت گفت: ترامپ وآمریکائیان بدانند که دوران جولانشان به اتمام رسیده است وما ملت ایران هم نه به موقعیتی که درآن قرار گرفته ایم ونه به امکانات  خود می نازیم بلکه ملت ایران به مردم وبه اعتقادات خود می نازد وبراساس همین اعتقادات است که می گوید دوران جولان آمریکائیان به پایان رسیده است.

دراین مراسم رضایی جانشین فرمانده سپاه قاینات نیز ضمن تقدیروتشکر از حضور نیروهای بسیجی ونظامی وانتظامی دراین همایش گفت: درایام هفته دفاع مقدس بیش از35عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد وگوشه ای از فعالیت های دوران دفاع مقدس ورشادتهای رزمندگان ما برای نسل جوان بازگو خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها