امام جمعه چابهار در دیدار با فرمانده سپاه، انتظامی و مسئولین ارگانهای امنیتی_اداری:
امام جمعه چابهار گفت: دفاع مقدس یک برگ زرینی در تاریخ کشور ماست و همه آحاد جامعه در آن نقش داشتند و امروز پیشرفت های این مرز و بوم مرهون زحمات آن عزیزان است
کد خبر: ۸۹۲۲۱۸۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی دیدار با فرمانده سپاه، انتظامی و مسئولین ارگان‌های امنیتی_اداری چابهار در ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای آن دوران اظهار کرد: اکنون شرایط ما با ایام دفاع مقدس تغییر نکرده است و ما باید نگهدار میراث گرانب‌هایی باشیم که شهدا و رزمندگان با رشادت‌های خود آن را در بین ما به ودیعه گذاشته اند.

وی افزود: امام حسین (ع) فرمود: امربه معروف و نهی از منکر انجام دهید و بخاطر همین مطلب قیام کرد، آیا مدیران ما چقدر در این مورد کار کرده اند و حتی اداره اشان را با فرهنگ نماز آشنا کرده اند.

خطیب نماز جمعه چابهار ادامه داد: نماز، ادای زکات و توجه به رشد اقتصادی مردم جزو واجبات الهی ست، در طبق هشدار رسول اکرم اگر در جامعه‌ای نماز ترک شود، شرورترین انسان‌ها حاکمین کشور می‌شوند.

وی بیان کرد: علت قیام سیدالشهداء امر به معروف بود اگر در جامعه رشوه و نزول خوری باشد دلیلش ترک کردن امر به معروف در جامعه است.

حجت السلام موسوی عنوان کرد: چرا در کشور ما قانون امر به معروف توسط دولت به درستی انجام نمی‌شود و مجلس بصورت ویژه ورود کرده است این یک ضعف بزرگ فرهنگی است.

امام جمعه چابهار تشریح کرد: ما ۸ سال با کشور غاصب جنگیدیم و اگر شب عاشورا قاسم برمی خیزد و می‌گوید شهادت از عسل شیرین‌تر است، دقیقا همون حرکت شهید محسن حججی است که رویش نسل جدید و تربیت شده عاشوراست.

وی خاطرنشان کرد: از درون فرهنگ دفاع مقدس و برکات عاشورا شهید حججی‌ها بوجود می‌آید که دشمن از آن می‌ترسد و امروز دشمن کار می‌کند تا انقلاب ما را نابود کند.

فرمانده سپاه چابهار با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: دشمنان انقلاب تصمیم داشتند که نگذارند انقلابی در کشور ایجاد شود، اما امام (ره) با قدرت الهی و حمایت مردم جلوی این کار را گرفت، امروز نیزشرایط جدیدی ایجاد نشده بلکه قدرت جمهوری اسلامی باعث گردیده که دشمن عقب نشینی کند.

سرهنگ پاسدار علی کوهستانی از روند فعالیت‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: امروز همه‌ی ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستیم و باید تمام توان خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار گیریم.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های همه جانبه نهاد امامت جمعه شهرستان بیان کرد: ما و همه بسیجیان پشت ولایت و رهبری ایستاده ایم و با یک فرمان رهبری آمادگی خود را اعلام می‌داریم.

سرهنگ کوهستانی خاطرنشان کرد: اقداماتی که امروزه بسیج و سپاه در سطح شهرستان انجام داده است، حاصل همفکری و اقدامات خود بسیجیان سطح شهرستان است که به فرمان رهبری، یعنی آتش به اختیار لبیک گفته و اقدامات بسیار شایاسته‌ای را انجام می‌دهند.
ارسال نظرات