امام جمعه زاهدان:

سخنان ابلهانه ترامپ از پیشرفت و قدرت جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: سخنان ابلهانه ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با ادبیاتی گانگستری و مخلوط با دروغ، حکایت از پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد
کد خبر: ۸۹۲۲۲۰۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: ملت ایران در سایه حکومت جمهوری اسلامی به چنان خودباوری و اقتداری دست یافته است که دیگر شیطان بزرگ نمی‌تواند علیه این کشور سخنان زورگویانه بگوید.
امام جمعه زاهدان افزود: سیاست‌ها و توطئه‌های قدرت‌های استکباری علیه ایران نه تنها در هشت سال جنگ تحمیلی، بلکه امروزه هم با شکست مواجه شده است و به منفورترین حکومت‌ها در دنیا تبدیل شدند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس برگ زرینی در کارنامه نظام اسلامی ایران است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پایان دوران ضعف به معنی نشان دادن توان ایران در مقابله با تهاجم دشمنان، رسیدن به خودباوری و تلاش برای پیشرفت، توجه به جوانان به عنوان سرمایه‌های واقعی کشور و تقویت روحیه بسیجی از مهمترین دستاورد‌های دوران دفاع مقدس به حساب می‌آید.
آیت الله سلیمانی افزود: امروز واژه و ادبیات نظامی گری در مقابل ایران به گفتمان تمدن‌ها برای رسیدن به نتیجه تبدیل شده و بستر محاکمه ترامپ حتی در درون آمریکا نیز در حال فراهم شدن است.
نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با تاکید بر تقویت روحیه بسیجی به عنوان یکی از سرمایه‌های مهم کشور گفت: امروزه بسیجیان با اجرای پروژه‌های مختلف زمینه اشتغال، تحصیل و بهبود شرایط زندگی شمار زیادی از مردم استان را فراهم کردند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کرد: برای مقابله با اقدامات ضد فرهنگی دشمنان در ایران اسلامی، باید روحیه بسیجی در تمام مدارس، مراکز دانشگاهی، حوزوی و نظامی تقویت شود.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان با تسلیت آغاز ماه محرم اظهار داشت: با توجه به اینکه محرم، ماه آغاز سال جدید هجری قمری است، اما هیچ فردی در این ماه به شادی و برپایی جشن نمی‌پردازد که مهمترین دلیل آن حزن و اندوه مومنان در سوگ شهادت مظلوم‌ترین انسان به همراه یارانش در این ماه است.
آیت الله سلیمانی افزود: ارمغان محرم واقعه کربلاست و برپایی مجالس سوگواری، عزاداری و مرثیه سرایی با هدف بیداری و آگاهی بخشی جامعه و نشر فرهنگ اصیل عاشورایی، قوی‌ترین عامل زنده نگه داشتن این حادثه تاریخ ساز است.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بنابر بیانات رهبر معظم انقلاب، اسلام را مرهون حماسه عاشورا هستیم.
امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به اینکه در دیاری زندگی می‌کنیم که مسائل امنیتی در آن جزو موضوعات جدی است و متولیان امر از دلباختگان عاشورا و واقعه کربلا هستند از مردم مومن و ولایی استان در خواست داریم در برگزاری آیین‌ها ویژه ماه محرم با مسئولان امنیتی همکاری داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار