امام جمعه مهریز گفت: سخنان جاهلانه و سخیف رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به خوبی ماهیت زشت دولت آمریکا را در منظر ملت ها و کشورها نشان داده است.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۱۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه‌های نمازجمعه مهریز افزود: بدعهدی آمریکا و سخنان به دور از منطق دونالد ترامپ در سازمان ملل علیه ملت شجاع و فهیم ایران به شدت محکوم است و هیچ ارزشی ندارد.
وی ادامه داد: سخنان وقیحانه رئیس جمهوری آمریکا حاصلی جز انزوا و بی اعتباری هر چه بیشتر این دولت نزد جهانیان نخواهد داشت، چون خیلی از نخبگان آمریکا هم این حرف‌ها را محکوم کرده اند.
خطیب نماز جمعه مهریز در بخشی از خطبه‌ها یادآور شد: ملت ایران و مسئولان ما باید آن چنان در برابر دولت مستکبر آمریکا ایستادگی کنند که استکبار جهانی و حامیان آن‌ها به پشیمانی دچار شوند.
محی الدینی افزود: ما همچنان به شعار مرگ بر آمریکا ادامه می‌دهیم و اسرائیل را غده سرطانی خاورمیانه می‌دانیم و با پوشیدن لباس مشکی در محرم شعار هیهات من الذله را سر می‌دهیم.
امام جمعه مهریز همچنین گفت: ما از مواضع انقلابی رئیس جمهوری کشورمان دکتر روحانی در سازمان ملل و در ملاقات‌های مختلف حمایت می‌کنیم که خیلی جانانه از ایران مقتدر اسلامی دفاع کرد.
ارسال نظرات