رئیس شوراهای حل اختلاف سیستان وبلوچستان از برگزاری نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس در نخستین روز از آغاز این هفته در مجتمع مرکزی شوراهای حل اختلاف زاهدان خبر داد
کد خبر: ۸۹۲۲۲۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
محمدرضا طاهری نسب امروز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم الحرام و گرامیداشت دوران هشت سال دفاع مقدس به خبرنگار بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار کرد: امسال آغاز ماه محرم مقارن گشته با دوران دفاع مقدس، دورانی که رزمندگان ما با تاسی از امام حسین (ع) و دفاعی مطهر توانستند در جنگ نابرابر پیروز میدان باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس است وبه نمایش گذاشتن صحنه‌هایی از دوران دفاع مقدس برای نسل امروز است.

معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمنان امروز برای رسیدن به اهداف خود به اهرم‌هایی از جمله؛ از بین بردن قبح اعمال نادرست در جامعه، ترویج فرهنگ‌های بی هویت، نفوذ در افکار و اذهان جوانان از طریق وسایل ارتباطی از قبیل: ماهواره، اینترنت و ترویج بی بند و باری در جامعه روی آورده است.

طاهری با اشاره به اینکه هدف استکبار در دوران جنگ تحمیلی براندازی نظام و انقلاب اسلامی بود گفت: اکنون نیز پس از جنگ تحمیلی دشمن آرام نبوده و همیشه به فکر طرح و نقشه‌هایی جدید برای تعدی به خاک، هویت، فرهنگ و منافع ملت ایران اسلامی بوده است.

این مسئول اضافه کرد: در زمان جنگ تحمیلی، متناسب با حمله‌ای که از سوی دشمن انجام می‌شد، رزمندگان اسلام با دفاعی مقدس از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کردند به طوری که در تاریخ تمام جنگ‌های دنیا، دفاع مقدس کشور ما بی‌نظیر و مثال‌زدنی بود.

وی ادامه داد: امسال نیزهمانند سال‌های گذشته با نصب پارچه سیاه و پرچم‌های منقش به اسامی ائمه اطهار و حضرت ابوالفضل (ع) در مجمتمع‌های شورا‌های حل اختلاف زمینه‌های عزاداری امام حسین (ع) فراهم گشته است.

رئیس شورا‌های حل اختلاف سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به آغازهفته احیای امر به معروف ونهی از منکر نیز افزود: یکی از جنبه‌های تهاجم دشمن، تهاجم فرهنگی و فاسد کردن جوانان به ویژه زنان و توجه دادن به شهوات و نفسیات است که در این میان نقش امر به معروف و نهی از منکر در ایران اسلامی روز به روز حیاتی‌تر می‌شود.

وی بیان کرد: باید با نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی، جامعه را به سوی خوبی‌ها سوق بیشتری دهیم.
ارسال نظرات