فرمانده گردان آماد و پشتیبانی سپاه خوی گفت: فعالیت های چشمگیر گردان آماد و پشتیبانی در تمامی ابعاد حاکی از تداوم راه رزمندگان تدارکات در 8سال دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۳۱
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرگزار ی بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد شاکر در حاشیه رژه 31شهریور با اشاره به آمادگی این گردان خاطر نشان کرد: آیین های بزرگداشت و گرامیداشت برنامه های دفاع مقدس باید با اهمیت خاصی اجرا شود تا نسل جوان با فداکاری ها و رشادت های نسل گذشته بیشترآشنا شوند.

سرهنگ پاسدار جواد شاکر سلماسی ادامه داد: دفاع مقدس را نباید تنها به رزمندگان ملحق بداریم بلکه کسانی که در ستادهای پشتیبانی جبهه و جنگ حضور داشته و شبانه روز فعالیت کردند ارجرشان کمتر از رزمندگان نبود و باید پیام جبهه حق علیه باطل توسط زینبان زمانه در جامعه ترویج و نسل به نسل ادامه پیدا کند.

وی همچنین هدف از حضور خودروهای تدارکات اعم از حمل و نقل،امداد، ترابری ونانوایی سیار و... در رزه اظهار داشت:قصد داریم با نمایش این خودروها نقش موثر و کم نظیر رزمندگان آماد، پشتیبانی و تدارکات در 8سال دفاع مقدس را تشریح و ثبت نماییم چه رزمندگان تدارکاتی ما در عرصه آبرسانی، تغذیه، فراهم آوردن مهمات، ترابری، سوخت رسانی، اعزام نیرو، جمع آوری کمک های مردمی و بسیاری دیگر از امور جنگ چون پختن نان و غذا  بر عهده رزمندگان آماد و پشتیبانی بوده است

ارسال نظرات