فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: یکی از دلایل پیروزی و موفقیت در هشت سال دفاع مقدس، داشتن مدیریت اسلامی و الهی بود.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۴۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی، در جمع مردم میاندوآب با بیان اینکه به برکت نعمت ولی فقیه درهشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم، اظهار کرد: یکی از دلایل پیروزی و موفقیت در هشت سال دفاع مقدس، داشتن مدیریت اسلامی و الهی بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: دروصیتنامه همه شهدا یک نکته مشترک است و آن نکته این است که همه شهدا به فرمان امام برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی رفتند.

وی با بیان اینکه در کنار رهبری دینی، ایثار و از خودگذشتگی عامل دیگر پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود، گفت: آحاد مختلف مردم باید راه شهدا را ادامه داده و اهل ایثارگری در راه خدا باشند، همانگونه که شهدا از جان و مال خود گذشتند.

مولودی با تاکید بر اینکه با روحیه محافظه کاری نمی توان از انقلاب دفاع کرد، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس نشان داد که برای اینکه انقلاب و اسلام بماند باید از خود گذشت همانگونه که امام حسین(ع) و یاران باوفایش از خود گذشتند تا اسلام بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه همه ما در قبال سرنوشت اسلام و انقلاب مسئول هستیم، اظهار کرد: راه تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های اسلامی در تبعیت از امام مسلمین و ولایت فقیه است و این موضوع باید مدنظر همه ما باشد.

وی افزود: باید شهدا را الگوی خود قرار داده و برای دفاع از انقلاب و ارزش های اسلامی در صحنه باشیم.

 

ارسال نظرات