خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: ترامپ ملعون، خبیث و کابوی روزگار، همان کاری که یزید و امثال یزید انجام می دادند را انجام می دهد.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۴۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در مراسم یادواره شهدای گمنام که در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد، با اشاره به نقشه ها و توطئه های دشمنان برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز دشمن می خواهد به نام دین با دین مقابله کند و برای تغییر و دگرگونی در جامعه از همان راه وارد  می شوند.

امام جمعه میاندوآب با بیان دلایل رویارویی یزیدیان با امام حسین(ع) و یارانش بود، افزود: یکی از دلایل واقعه عاشورا، فراموشی خدا بود چرا که اگر انسان خدا را فراموش کند، دچار خودفراموشی و حق فراموشی شده و دین خود را به دنیا می فروشد و به تمام گناه ها دچار می شود و افرادی نیز که در مقابل امام حسین(ع) قرار گرفتند؛ انسان های به ظاهر دیندار بودند که خدافراموشی سبب شد تا مقابل اولاد پیامبر اکرم(ص) و یارانش ایستادند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت:شهدا به تاسی از سید الشهدا(ع) رفتند تا ارزش ها، دین؛، اسلام، انقلاب و کشور حفظ شود.

حسن زاده در ادامه با واکنش شدید به اظهارات و لفاظی های اخیر ترامپ، اظهار کرد: ترامپ ملعون، خبیث و کابوی روزگار، همان کاری که یزید و امثال یزید انجام می دادند را انجام می دهد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه عده ای انسان ها ساده لوح و کج فهم و مصلحت اندیش و سکوت کرده و یا حرف دشمن را تکرار می کنند، افزود: خط و مشی و باطن امثال ترامپ مشخص است و نباید به آنها اعتماد کرد و در مقابل این افراد نباید بی خاصیت بود.

وی با انتقاد از نحوه عملکرد سازمان ملل، گفت: سازمان ملل، فاسدترین سازمان دنیاست که به جای دفاع از حقوق بشر از کشتار و جنایت حمایت کرده و یا ساکت است و به جای دفاع از انسانیت، از وحشی گری حمایت می کند.

حسن زاده با بیان اینکه شعار امام حسین(ع)، هیهات من الذله بود نه مذاکره، تصریح کرد: دشمن سه هدف عمده را دنبال می کند و در راس آنها می خواهد ولایت فقیه را نشانه گرفته و با ابزارهای مختلف خود در فضای مجازی بر روی این مسئله کار می کند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دیگر اهداف دشمنان از بین بردن فرهنگ انتظار و اعتقاد به مهدویت و نیز فرهنگ عاشورایی است، اظهار کرد: آنها می خواهند فرهنگ انتظار، امید به آینده و مهدویت و فرهنگ عاشورایی و ایثار را از ما بگیرند تا بر ما غلبه کنند و لذا باید هوشیار و آگاه بود.

وی در ادامه با تاکید بر رونق مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و حضور گسترده در این مراسمات، افزود: باید مجالس عزاداری سید الشهدا(ع) را رونق داد و در این راه هوشیار و آگاه بود که دشمن به دنبال دوقطبی سازی برای رسیدن به اهداف خود است.

حسن زاده تصریح کرد: امروز تمام کفر به سردمداری آمریکا در مقابل اسلام ایستاده است و ماوظیفه داریم تا با تقویت اقتصاد درونی و مسائل سیاسی و فرهنگی خود را در مقابل دشمنان قوی کنیم.

گفتنی است این مراسم یادواره شهدا، با همکاری پایگاه سید احمدخمینی(ره) حوزه مقاومت بسیج یک شهری و شهرداری میاندوآب برگزار شد.

 

ارسال نظرات