خبرهای داغ:
مراسم اعلان عزای سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع) با حضور آحاد مختلف مردم و نیروهای نظامی توسط سپاه مهاباد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، این مراسم معنوی که با خواندن زیارت عاشورا و عزاداری در حسینیه ثارالله سپاه مهاباد آغاز گردید مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد گفت : اساس دین ما بر دوستی اهل بیت (ع) است و این کلام معصومین (ع) است که تو با کسانی محشور خواهی شد که او را دوست داری یعنی اینکه انسان باید بسیار دقت کند که محبت چه کسی را در سینه دارد و پیروی از چه کسی می کند.

حجت الاسلام طیب نژاد در ادامه با اشاره به روایتی در خصوص درجات بهشت افزود: درجات بهشت سه تاست و درکات آن نیز سه تا می باشد کسانی که محبت و دوستی اهل بیت (ع) را دردل دارند در اولین درجه ، کسانی که عامل به فرامین اهل بیت (ع) هستند در دومین درجه و دعوت کنندگان به راه امامان معصوم (ع) نیز در سومین درجه بهشت هستند.

وی ادامه داد امادرکات جهنم نیز سه تاست کسانی که بغض اهل بیت (ع) را درسینه دارند وکسانی که برخلاف سیره ائمه اطهار(ع) حرکت می کنند و کسانی که دیگران را از راه اهل بیت (ع) باز میدارند در رتبه های اول تا سوم درگاههای جهنم قرار دارند و این نشان دهنده ارزش و قیمت اهل بیت (ع) در پیشگاه پروردگار متعال می باشد پس بدانید که امروز هرکسی مردم را با اهل بیت (ع) آشنا بکند در واقع دارد آنها را با صراط مستقیم الهی آشنا می کند.

وی در پایان سخن خود به مقام امام حسین (ع) پرداخت و بیان داشت همانا پیغمبر (ص) فرمودند حسین (ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و در جای دیگر فرمود هرکس حسین(ع) را دوست داشته باشد خدا اورا دوست می دارد و امروز ما با دادن شهدایی مثل شهید حججی که پیرو راه امام حسین (ع) بودند به این نتیجه رسیده ایم که برای داشتن امنیت استوار در کشور تنها راه چاره نگه داشتن چراغ همیشه روشن امام حسین (ع) است و آن تن ندادن به ذلت و ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار است .

 لازم به ذکر است که بعد از برگزاری مراسم در حسینیه سپاه مهاباد ، مراسم علم بندی و اعلان عزا درمیدان شهداء شهرستان مهاباد با حضور آحاد مردم به شکل باشکوهی برگزار گردید.

ارسال نظرات