فرمانده ناو تیپ امیر المومنین ندسا:

ابهت پوشالی ابرقدرتها در دفاع مقدس ما شکسته شد

بوشهر-فرمانده ناوتیپ امیر المومنین منطقه دوم ندسا گفت: ما در جنگی نابرابر با دفاعی مقدس و جانانه ابهت پوشالی ابرقدرتها را در هم شکستیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۶۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، احمد دولابی در مراسم رژه نیروهای نظامی و انتظامی تنگستان گفت: دوران هشت سال دفاع مشروع امت سلحشور ایران به مثابه یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ایران اسلامی است که همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارکِ تاریخ حماسه، ‌ ایثار و پایداری ملت ایران و تمام آزادگان جهان می‌درخشد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس ما و تمام همت و مقاومتی که در این دوران شکل گرفت برخاسته از روح وحدت و ایمان و هدایت‌های رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) بود که باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت جهان‌گیر شد.

دولابی با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی یکی از توطئه‌های دشمن بود، افزود: دشمنان بر پایه تجهیزات نظامی و قدرت پوشالی خود جنگی نابرابر بر ما  تحمیل کردند اما انقلاب اسلامی مورد حمایت ولی فقیه و امام زمان است.

وی گفت: ایران در دنیا حرف اول را می‌زند و به دلیل اینکه سازنده انواع سلاح هستیم و در مقایسه با دورانی که امکاناتی نداشتیم و دشمن هراسان بود که اکنون با همه پیشرفت‌ها، آنان توان رویارویی ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار