امام جمعه شهرستان دلفان گفت: ۳۰ درصد از فضای آموزشی این شهرستان تخریبی است یعنی با کوچکترین زلزله بر روی سر دانش آموزان آوار میشوند، سازمان نوسازی مدارس باید جوابگو باشد این مدارس امنیت ندارند و تخریبی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۶۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام جمیاری، امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت:برای مسئولین بهترین افتخار، افتخار خدمت به مردم است.

وی افزود:بحث‌های که این روز‌ها مطرح است، بحث عصبانیت ترامپ شخص نا محترم که یک شخصیت جنگ طلب، خشن، مادی گرا و دنبال پول و ثروت است و رئیس جمهور آمریکا شده که مردم را به این سمت و سو‌ها می‌کشاند ایران راتهدید می‌کند.

امام جمعه شهرستان دلفان بیان کرد: اولاً این تهدید‌های ترامپ باعث افتخار برای نخبگان آمریکا نیست، داشتن چنین رئیس جمهوری مایه ننگ آنهاست وای به حال دیگران.

وی عنوان کرد: ماجنگ طلب نیستم و دنبال جنگ هم نیستیم اگر این اتفاق هم بیفتد و تکلیف بدانیم با اشاره مقام معظم رهبری نه تنها در مقابل آمریکا بلکه در مقابل گنده‌تر از آمریکا با شهامت و شجاعت ایستادگی می‌کنیم و آن‌ها را سر جایشان می‌نشانیم.

جمیاری با اشاره به اینکه ما در مقابل آمریکا ایستاده ایم و آن‌ها را به عقب رانده ایم، افزود: امروز اگر آمریکایی‌ها از دست ما عصبانی هستند از قدرتشان نیست از ضعفشان است هرجا میروند ایران قدرتمند را جلوی خود می‌بینند مثلا در سوریه، عراق، افغانستان که میخواهند وارد شوند ایران قدرتمند را جلوی خودشان می‌بینند.

وی گفت:تهدید‌های ترامپ پشیزی ارزش ندارد و اگر احیانا بخواهند تجاوزی به ایران بکند قبل از اینکه به ایران برسند به آمریکا تجاوز خواهیم کرد.

جمیاری در ادامه ضمن تبریک سال تحصیلی، به مشکلات آموزش و پرورش پرداخت و خاطر نشان کرد: چرا باید در آموزش و پرورش معلمانی به کارگیری شوند که اصلاً آموزش معلمی ندیده اندازه این ضربه به دانش آموزان است و باعث گرفتار شدن آن‌ها می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: چرا تا یک نماینده می‌آید باید اول معلمان تغییر کنند این ضعف است، آموزش و پرورش چه ربطی به نماینده ومسائل سیاسی دارد این یکی از آفات آموزش و پرورش است که باید حل شود.

امام جمعه شهرستان دلفان با اشاره به اینکه متاسفانه بحث معیشتی معلمان مطرح است افزود: باید دولت به معیشت معلمانی که بیشترین زحمت وگرفتاری را دارند توجه کند وبحث معیشت این قشر را برطرف کند.

جمیاری با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات آموزش و پرورش بحث تکنولوژی و تجهیزات آموزش است افزود: چرا فقط ۱۸ درصد مدارس این شهرستان هوشمند سازی شوند، ارتقای آموزش در این زمینه بسیار ضعیف است و باید در راستای هوشمند سازی بقیه مدارس اقدامات جدی صورت گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ۳۰ درصد از فضای آموزشی این شهرستان تخریبی است یعنی با کوچکترین زلزله بر روی سر دانش آموزان آوار میشوند، سازمان نوسازی مدارس باید جوابگو باشد این مدارس امنیت ندارند و تخریبی هستند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات