خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه نقشه های دشمن بارها در جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است، گفت: در جنگ تحمیلی شیعه و سنی با اخوت و برادری از مملکت خود دفاع کردند و دشمن را از سرزمین خود بیرون کردند.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۸۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مولوی سید محمد حسینی اظهارداشت: دفاع در برابر تهاجم دشمنان اسلام یک وظیفه همگانی است ؛ در جنگ هشت ساله ای که از سوی عراق و حامیان آن بر نظام اسلامی تحمیل شد ، شیعه و سنی برای دفاع از میهن اسلامی با شهامت و فداکارانه وارد میدان شدند.

 

وی افزود: همیشه دشمن با ترفند های مختلف جنگ ها را به کشور های اسلامی تحمیل می کند؛ دشمنان سعی داشتند این جنگ را یک جنگ مذهبی و میان شیعه و سنی نشان دهند.

 

وی ادامه داد: دشمن سعی می کند ، به بهانه های واهی بین مسلمانان تفرقه بیاندازد و از این طریق کشورهای اسلامی را درگیر جنگ کنند و به هدف شوم خود برسند.

 

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا با بیان اینکه هدف دشمنان نابودی دین اسلام و انقلاب است، گفت: امروز در جهان اسلام و بویژه جمهوری اسلامی ایران شیعه و سنی آگاه و هوشیار هستند و هرگز گول دشمنان را نخواهند خورد.

 

وی بیان کرد: متاسفانه دشمن در برخی از کشورهای اسلامی به هدف خود رسیده و آن ها را تحت استعمار خود قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه نقشه های دشمن بارها در جمهوری اسلامی نقش بر آب شده است، گفت: در جنگ تحمیلی شیعه و سنی با اخوت و برادری از مملکت خود دفاع کردند و دشمن را از سرزمین خود بیرون کردند.

 

مولوی حسینی اظهار داشت: برای رهایی همیشگی از چنگال دشمنان باید همگان با اخوت، برادری و یکپارچگی در کنار هم برای تداوم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

 

وی عنوان کرد: هوشیاری علما ، اندیشمندان ، مسئولین و رهنمودهای رهبری باعث شد که فتنه‌های دشمنان در دوران دفاع مقدس ناکام بماند.

 

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در پایان گفت: امنیت و آرامش امروز دستاورد انقلاب اسلامی است ؛ همه مسلمانان برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی تلاش کنند و هرگز تحت تاثی

ارسال نظرات
پر بیننده ها