خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت خوانسار گفت: براساس جلسات متعددی که برای پاسداشت این ایام برگزار شد، تعداد ۵۰ برنامه در رده های مقاومت بسیج و سپاه، حوزه ها و پایگاه ها همزمان با ایام هفته گرامیداشت دفاع مقدس در خوانسار برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۲۲۸۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۶

به گزارش پایگاه خبری چشمه سار، فرمانده سپاه ناحیه خوانسار در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه 309 شهید شهرستان خوانسار و تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و همزمانی این ایام با ماه محرم اظهار کرد: براساس جلسات متعددی که برای پاسداشت این ایام برگزار شد، تعداد 50 برنامه در رده های مقاومت بسیج و سپاه، حوزه ها و پایگاه ها همزمان با ایام هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ محسن پاشایی با بیان برنامه های شاخص این هفته و تلفیق آنها با مراسم های ماه محرم گفت: اجرای برنامه پیاده روی گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی با حضور پایوران، سربازان و بسیجیان از محل فلکه سپاه تا پارک عسل، اجرای برنامه غبارروبی قبور مطهر بوستان شهدا بخشی از برنامه هایی است که برای این ایام تدارک دیده شده است.
وی افزود: حضور کلیه پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه، اجرای مسابقات ورزشی در رده های مقاومت، برگزاری مسابقات کتابخوانی و نشست های روشنگری نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار با تاکید بر روزشمار ایام گرمیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: اجرای صبحگاه مشترک نظامی در سپاه ناحیه خوانسار با حضور نهادهای دولتی، نظامی و انتظامی، اجرای شب شعر و برگزاری یادواره شهدا از برنامه های این هفته خواهد بود.

وی اضافه کرد: در روز یکشنبه یادواره شهید آبروی محله مقابل منزل شهید تائبی به عنوان مراسم شاخص این روز اجرا خواهد شد.

سرهنگ پاشایی از برگزاری جشنواره مالک اشتر و تجلیل از نخبگان بسیج در این هفته خبر داد و افزود: علاوه بر این مراسم، اکران فیلم در پایگاه ها و مساجد، برگزاری همایش بزرگ رزمندگان شهرستان خوانسار در روز سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا از برنامه های شاخص دیگری است که در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز حرکت هیئت های مذهبی در سطح شهر گروه های امر به معروف و نهی از منکر با هماهنگی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان فعالیت خود را در این ایام شروع خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خوانسار هم چنین به برپایی ایستگاه صلواتی شعارنویسی خودرو در این ایام نیز اشاره کرد و افزود: قرائت دعای پرفیض کمیل و در روز جمعه برگزاری یادواره شهدا روستای قلعه بابامحمد، یادواره شهدا پایگاه محدثه و یادواره شهدای روستای مهرآباد از دیگر برنامه های روزپایانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس خواهد بود.

وی ضمن ابراز امیدواری برای حضور و استقبال مردم و مسئولان از برنامه های این ایام گفت: امیدواریم همراهی و همکاری آحاد مردم را برای برگزاری برنامه هایی با رنگ و بوی محرم در این ایام شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها