خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فجر استان فارس از اجرای طرح‌هایی نظیر توسعه صنایع تبدیلی در مناطق محروم شیراز، مقابله با باندهای ترویج ابتذال فرهنگی و برخورد با باندهای توزیع مواد مخدر توسط قرارگاه شهید اسکندری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۳۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

 سردار سید هاشم غیاثی در نشست شورای عالی بسیج صدا و سیمای فارس با اشاره به تشکیل قرارگاه امنیتی - اجتماعی و محرومیت‌زدایی شهید اسکندری در شیراز، اظهار داشت: علاوه بر فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و فرهنگی طرح‌هایی نظیر توسعه صنایع تبدیلی در مناطق محروم شیراز، مقابله با باندهای ترویج ابتذال فرهنگی و برخورد با باندهای توزیع مواد مخدر توسط قرارگاه شهید اسکندری اجرا خواهند شد و در این مسیر هرگز متوقف نخواهیم شد.

سردار غیاثی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار شورای فرهنگ عمومی در سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای حوزه فرهنگ در استان فارس گفت: سپاه فجر و بسیج فارس در طرح‌های فرهنگی براساس مبانی انقلاب اسلامی نقش‌پذیر هستند و مدیران ارشد استان نیز باید نسبت به برگزاری جلسات این شورا با دستور کار انقلابی در حوزۀ فرهنگ توجه بیشتری داشته باشند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با گرامیداشت مقام شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) اظهار داشت: راه دستیابی به سعادت از مسیر شهادت می‌گذرد و ملت ایران با آگاهی و بصیرت نسبت به شرایط روز همواره اقدام به موقع و به هنگام داشته‌اند.

غیاثی با بیان اینکه دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه پیشرفت و توسعه است گفت: برای انتقال پیام انقلاب اسلامی، تعریف و ساختارسازی رسانه‌ها بر اساس مفهوم رسانه تراز انقلاب اسلامی بسیار مهم است امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری با اقتدار دارای نفوذ معنوی در سایر کشورها و محور انسجام جهان اسلام است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس خاطرنشان کرد: امروز در عرصه جنگ نرم فرهنگی نه تنها در موضع انفعال نیستیم بلکه موضع ملت ایران یک موضع فعال و از روی اقتدار است که با ایستادگی و استقامت همه توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی کرده است و موجب گرایش سایر ملت‌ها به الگوی انقلاب اسلامی شده است.

وی با اشاره به عملیات موشکی لیلةالقدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این عملیات تاثیرگذاری سپاه در میدان عمل را نشان داد و این پیام را به استکبار جهانی مخابره کرد که سپاه آمادگی دارد به دستور مقام معظم رهبری دشمن را در عمق کشورهایشان مورد هدف قرار دهد.

غیاثی با بیان اینکه انتظار راهبردی مقام معظم رهبری از رسانه‌ها، دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است گفت: حاکم شدن گفتمان انقلاب اسلامی در رسانه‌ها، پایبندی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی، پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی و سکولار، محور بودن مردم، پیشرفت و تکامل بدون انحراف، حمایت از محرومان، استقلال سیاسی، ترویج سبکِ زندگی اسلامی - ایرانی، پرهیز از محافظه‌کاری و همت بلند برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی شاخصه‌های رسانه تراز انقلاب اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه انقلابی بر مبنای تقوای دینی و سیاسی در برابر اقدامات بد خواهان و دشمنان انقلاب اسلامی دارای حساسیت بوده و در موضع فعال قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها