همزمان با روز جهانی علی اصغر (ع)، طفل شش ماهه امام حسین (ع) مراسم شیرخوارگان حسینی صبح امروز ۳۱ شهریور در مصلی شهرستان دورود برگزارشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۵۰
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مصلی امام خمینی این شهر صبح امروز میزبان مادران با نوزادان و شیرخوارگانشان بود تا با زمزمه لالایی برای علی اصغر با رباب همدردی کنند.

مادرانی که کودکانشان را به نشانه عزای علی اصغر سبز و سیاه پوش کرده بودند، با بلند کردن نوزادان و شیرخوارگانشان بر روی دست هایشان اعلام کردند که حاضرند فرزندانشان را همچون امام حسین (ع) که علی اصغر را در راه اسلام تقدیم کرد، در راه اسلام فدا کنند.

در این مراسم حجت الاسلام خاکباز مدیر کل اوقاف استان لرستان. امام جمعهشهرستان ٬فرمانده سپاه ناحیه دورود و جمعی از فعالان فرهنگی حضور داشتند.

مدیر کل اوقاف وامورخیریه لرستان  در این مراسم اظهار داشت:ما امروز آمده ایم تا ثابت کنیم تا آخرین قطره خون و تمام دارایی هایمان پای اسلام خواهیم ماند که نتیجه اش شهید حججی می‌شود که تا قطره آخر خونش برای دفاع از حریم ولایت واهل بیت دفاع کرد.

وی همچنین ادامه داد:ما باحضورمان نشان می‌دهیم که نماز وحجاب فاطمی همیشه پا بر جاست وخون شهدارا نخواهیم پایمال گردد.

وی گفت:این شیرخوارگان که شعارشان هم یا صاحب الزمان (عج) می‌باشد نشان‌دهنده آن است که این‌ها سربازان امام زمان(عج)هستند و دشمنان اسلام و مستکبران ازین سربازان کوچک هراس دارند.

ایشان در انتها نیز اظهار داشت:پیام نهایی این همایش شهادت و شهادت طلبی برای دفاع از اسلام وارزش‌های آن است.

خبرنگار: حسین مریدی
انتهای پیام/
ارسال نظرات