خبرهای داغ:
رئیس فدراسیون کاراته با بیان اینکه آموزش و به‌روز رسانی آموزش‌ها به‌عنوان یک اولویت در این فدراسیون دنبال می‌شود، گفت: مربیانی که ۲ سال در کلاس‌های مربیگری شرکت نکنند حکم مربیگری آنها منقضی می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۵۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

محمدصادق فرجی امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت کاراته استان فارس که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: قهرمان‌پروری و توجه به سبک‌های آزاد در کاراته یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این فدراسیون است و این مهم با جدیت تمام دنبال می‌شود.

رئیس فدراسیون کاراته تصریح کرد: امروز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور از جمله استان فارس و شهر شیراز دارای ظرفیت‌های مناسبی در کاراته بوده و قطب این ورزش به شمار می‌روند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی گفت: باید فعالان ورزش کاراته به سمتی حرکت کنند که روز به روز در رده‌های سنی مختلف شاهد پرورش ورزشکاران قهرمان باشیم تا بتوان در عرصه بین‌المللی نیز خوش درخشید.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه در حال حاضر 9 ماه است که این فدراسیون در سایه آرامش و همدلی امور خود را دنبال می‌کند تصریح کرد: در همین راستا تدوین برنامه یک، پنج و 20 ساله در دست اقدام است و معتقدیم باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که از یک افق چشم انداز مناسب برخوردار شویم.

فرجی گفت: توجه به موضوع آموزش، ایجاد بانک اطلاعاتی مناسب از وضعیت ورزشکاران و فعالان رشته کاراته در کشور، برگزاری هشت اردوهای تیم ملی و همچنین توجه به آموزش و به روزرسانی آموزش داوران و مربیان از مهم‌ترین فعالیت‌های اخیر این فدراسیون بوده است.

وی بیان کرد: آموزش یکی از دغدغه‌های فدراسیون کاراته است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان‌های مختلف کشور این مهم بیش از پیش دنبال می‌شود.

به گزارش تسنیم، در انتخابات امروز هیئت کاراته استان فارس علیرضا برزگر، محمدرضا برزگر، علی حاجی‌زاده، مسعود زیگلری، محمدجواد شلتوک‌کار و خسرو فروغان کاندیدا بودند.

پس از کناره‌گیری علیرضا برزگر، محمدرضا برزگر و علی حاجی‌زاده در پایان مسعود زیگلری با 10 رای از 18 رای به عنوان رئیس منتخب هیئت کاراته استان فارس انتخاب شد. همچنین محمدجواد شلتوک‌کار هشت رای کسب کرد و خسرو فروغان نیز بدون رای ماند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها