خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند گفت: باید از حداکثر ظرفیت ماه محرم استفاده و این ماه را با مهدویت گره بزنیم.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۷۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند اظهار داشت: محرم فرصتی طلایی برای غنی سازی فرهنگی است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه باید روحانیون، مداحان ،هئیات عزاداری و عموم مردم این ماه را غنیمت بشمارند، عنوان کرد: باید از حداکثر ظرفیت ماه محرم استفاده و این ماه را با مهدویت گره بزنیم.

وی با اشاره به به تحولات مثبت یک ماه گذشته در استان ‌افزود: یکی شدن جایگاه نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه ای مرکز استان باعث برطرف شدن سوءتفاهم ها و سوءبرداشت ها در استان گردید.

مختاری یادآورشد: در طول یک سال گذشته حرف هایی نسنجیده مردم، علما،روحانیون و متدینین استان ر را رنجیده خاطر کرد.

 

امام جمعه موقت بیرجند ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با استاندار جدید گفت: خراسان جنوبی هنوز بعداز 38سال از انقلاب وبعد جدا شدن از خراسان بزرگ  هنوز محروم مانده است.

 وی دلیل این محرومیت ها را یا ریشه در دوران طاغوت دانست و گفت: کم توجهی دولت مرکزی و خشک سالی های اخیر نیز از دلایل محرومیت های استان می باشد که لازم است مورد توجه دولتمردان قرار بگیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه خراسان جنوبی قطب تولید عناب، زعفران، زرشک، معدن و نیروی انسانی مستعد است، گفت: باید از ظرفیت های استان در جهت پیشرفت آن استفاده شود.

 

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه  آستان قدس رضوی متعهد شده است که خلأ سرمایه گذاری برای پروژه های استان را پر کند، افزود: ان شاءالله که هم آستان قدس رضوی و هم دولت در این جهت حرکت کنند.

وی ضمن محکومیت سخنان سخیف ترامپ رییس جمهور آمریکا،متذکرشد:  ترامپ شخصی بی سواد است او با گستاخی درسازمان ملل سخنانی بر زبان آورد زیرا آنها 40سال است مستأصل ایران و انقلاب اسلامی آن شده اند.

مختاری با بیان اینکه هر هر رئیس جمهوری در آمریکا با تاکتیکی خاص به دنبال ضربه زدن به ایران بوده استٰ عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون از هیچ دشمنی علیه انقلاب اسلامی فرو گذاری نکرده اند.

وی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون رشادت های شهدا جانبازان و همه ایثارگران است.

 امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه با منطق نمی شود با دشمن سخن گفت، تاکید کرد: اگر اقتدار نظامی امروز ما نبود دشمن را خیال خام برمی داشت ولی ما باید در مقابل دشمن هوشیار و ولایت مدار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها