خبرهای داغ:
دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی:
دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه آذربایجان شرقی در جمع بسیجیان حوزه جناب قاسم(ع) سپاه غدیر گفت: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم و نام گذاری دهه اول محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر بهانه اجرای این فریضه الهی و بیان ملزومات آن باید در امور جاری زندگی مان قابل لمس باشد.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۰۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۲

غفار ملکی با اشاره مفهوم قیام امام حسی(ع) در این حوزه افزود: آغاز حرکت قیام امام حسین(ع) و یاران با وفایش نه برای شهادت بلکه برای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر‌ است که در همین موضوع تک تک معصومین(ع) هیچ گونه تفاوتی در اجرای این فرمان الهی ندارند.

وی با اشاره به همزمانی آغاز ماه محرم الحرام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ادامه داد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی و رهبری حضرت امام خمینی(ره) و خون پاک شهدایی است که در راه پشتیبانی از فرمان ولی فقیه زمان خود و پاسداشت خاک میهن خود سر دادند ولی یک تار مو خدشه ای به ایمانشان نزدند و لحظه ای درنگ و شک به دلشان راه ندادند.

دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا با اشاره به بیان امام حسین(ع) افزود پیشوای یک جامعه اسلامی نمی تواند فردی باشد که فاسق و فاسد و از دین خارج شده است و تنها راه بازدارنگی در مقابل آن پریایی امر به معروف و نهی از منکر به واسطه قیام نهضت اباعبداله الحسین (ع) بود.

 

ارسال نظرات