خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان:

نیروهای‌مسلح‌در دفاع از انقلاب‌ اسلامی‌و مظلومان‌جهان‌ درجبهه‌های‌‌ مقاومت و در هر نقطه‌ای‌که فرمانده‌معظم‌کل‌قوا لازم بدانند‌آماده رزم هستند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز انقلاب اسلامی در بین ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورای حسینی در همه صحنه‌های دفاع از مظلوم، اسلام و مبارزه با استکبار پیشتاز و میدان‌دار است.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۰۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان اصفهان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان اظهار کرد: یاد شهیدان انقلاب اسلامی و مدافع حرم و یاد شهید عاشورایی انقلاب اسلامی شهید حجی را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به فرارسیدن ماه پیروزی خون بر شمشیر، گفت: امروز اولین ماه محرم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه امروز سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی صدام ملعون علیه جمهوری اسلامی بوده است، گفت: امروز قدرت‌نمایی یگان‌های نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی را شاهد خواهیم بود که برای صیانت از انقلاب اسلامی ایران، این نظام عاشورایی آماده هستند.

سردار سلیمانی با اظهار اینکه امت ما در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایستادگی ، مقاومت و روحیه انقلابی خود را  نشان دادند، گفت:  امروز انقلاب اسلامی در بین ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم سرخ عاشورای حسینی در همه صحنه‌های دفاع از مظلوم، اسلام و مبارزه با استکبار پیشتاز و میدان‌دار است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان  تأکید کرد: نیروهای مسلح در دفاع از انقلاب اسلامی و مظلومان جهان در جبهه‌های مقاومت و در هر نقطه‌ای که فرمانده معظم کل قوا لازم بدانند آماده رزم هستند.

وی اظهار کرد: بر اساس تدابیر بازدارنده فرمانده معظم کل قوا در نیروهای مسلح بوده که سطح قابل‌قبول و ممتاز امینت را در نظام‌داریم.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: امروز با رژه نیروهای مسلح در استان اصفهان ، جلوه‌هایی از آمادگی نیروهای مسلح در استان اصفهان در منظر امت حزب‌الله به نمایش گذاشته می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار