سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار داشت: بزرگترین دستاورد حرکت راهیان نور آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن است.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۱۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سرگرد روح الله جاویدان فرمانده سپاه ناحیه مهران اظهار داشت: بزرگترین دستاورد حرکت راهیان نور آشنایی با ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس، برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن است. از طرف دیگر مهمترین وظیفه امروز ما ترویج فرهنگ ایثار وشهادت به نسل‌های نوجوان وجوان است که اردوی راهیان نور بستری دراین مسیر است.

وی درباره حضور زائران راهیان نور در یادمان مهران بیان کرد: ۳۲۰۰ نفر مسافر طی یک ماه گذشته از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور خبر داد.

وی گفت : از این تعداد ۱۷۰۰ نفر را برادران و ۱۵۰۰ نفر را خواهران تشکیل داده است. مناطق عملیاتی نقطه ایثار، سه راهی جندالله و منطقه گرمیشه مهران از جمله یادمان‌هایی هستند که زائران در آن حضور می‌یابند.

فرمانده سپاه ناحیه مهران با بیان اینکه زمان بازدید از مناطق عملیاتی مهران منحصر به زمان خاصی نیست ادامه داد: امکانات لازم برای پذیرایی از کاروان های راهیان نور در طول سال در مناطق عملیاتی شهرسان مهران آماده است و در این رابطه ایستگاه‌های صلواتی، کتاب آشنایی با منطقه و فضا سازی تدارک دیده شده است.

ارسال نظرات