آشکار شدن معنای نهفته در نقاشی نوجوان آبدانانی؛
این نقاشی یکی از آرزوهای دیرنه نوجوانانی است که به دلیل محقق نشدن و علاقه فراوان، آن را به گونه ای دیگر مجسم می کند تا شاید مطلوب دیرنه خود را محقق شده تصور کند.
کد خبر: ۸۹۲۲۴۲۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۲

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، گروه های جهادی در رشته های مختلف به تناسبب محرومیت در مناطق مختلف کشور در قالب گروه های تخصصی متشکل از رشته ها و تخصص های مختلف علمی به مناطق محروم کشور سفر کرده و ضمن دیدار با مردم این نقاط از مشکلات انان اطلاع یافته و در جهت رفع آن نهایت همت خود را به کار می گیرند.


این گرو ها تا کنون بخش زیادی از مشکلات مناطق محروم کشور را که بیشترین آنان در عرصه های فرهنگی و عمرانی است را محقق نموده اند.


یکی از استان هایی محروم کشور که در سال های اخیر مقصد گروه های جهادی بوده استان ایلام می باشد، گرو های جهادی در استان ایلام با توجه به نیاز به شهرستان های مختلف این استان سفر می کنند.


در یکی از سفر های اخیر این گروه به استان ایلام برحسب ماموریت تحریف شده در گروه و پس از مشخص شدن نقاط مختلف در استان یکی از گروه ها به شهرستان آبدانان سفر و به فعالیت در یکی از روستا های این شهرستان یعنی روستای آب انار مشغول به خدمت رسانی می شوند.


پس از ماه ها تلاش مجاهدانه در این روستا و فراهم ساختن بخش زیادی از امور روستا ، یکی از نوجوانان روستا به پاس تلاش های ارزشمند جهادگران بسیجی زیباترین و ماندگار ترین اثر خود که یکی نقاشی است را به این جهادگران ارزشمند هدیه می دهد .
این نقاشی یکی از ارزوهای دیرنه نوجوانان است که به دلیل محقق نشدن و علاقه فرآوان ، آن را به گونه ای دیگر مجسم می کند تا شاید مطوب دیرنه خود را محقق شده تصور کند.


جهادگران پس از دریافت نقاشی متوجه داستان نهفته در به تصویر کشیدن نقاشی می شوند ، سپاه استان را در جریان امر قرار می دهند سپاه استان پس از اطلاع از این اقدام تصمیم می گیرد آرزوی دیرنه نوجوان را برآورده کند.


سرانجام یک دوچرخه را با هماهنگی گروهای جهادی تقدیم این نوجوان قدرشناس می کنند، اما این پایان ماجرا نیست هدیه ارزشمند دیگری از سوی فرماندهی و اردویی راهیان نور سپاه استان ایلام، سفر پربرکت زیارت شمس الشموس امام رضا (ع) را به این نوجوان تقدیم می کنند.

ارسال نظرات